Log ind med sociale netværk
31 aug 2018, 13:29
BL5/9/3 —— er det ikke lidt for moderne til dig
Og så i den bette stue.
Du har nok ladet dig forblænde af damen på den svævende tv-skærm
MM
Og så i den bette stue.
Du har nok ladet dig forblænde af damen på den svævende tv-skærm
MM
31 aug 2018, 17:31
Det var så standen - hvad med tv’et/skærmen?
Den ligner da ikke et ‘klassisk kvalitet B&O produkt’.
MM
Den ligner da ikke et ‘klassisk kvalitet B&O produkt’.
MM
31 aug 2018, 17:49
Er et BV10 så et klassisk B&O-produkt?
Måske....nej, helt sikkert ja, det er.
Men panelet holdt ikke mere end 6 år alligevel.
Mon ikke der altid har været problemer - af den ene eller anden art.
Læs her:
https://forum.beoworld.org/forums/p/34775/257300.aspx
Jeg husker da også problemer med ‘visse’ af BV7’erne.
Jeg gentager: humlen er, at du ikke har brug for hhv bryder dig om det, som B&O laver i dag.....
.....og fred være med det - det er der så andre, der gør
MM
MM
Måske....nej, helt sikkert ja, det er.
Men panelet holdt ikke mere end 6 år alligevel.
Mon ikke der altid har været problemer - af den ene eller anden art.
Læs her:
https://forum.beoworld.org/forums/p/34775/257300.aspx
Jeg gentager: humlen er, at du ikke har brug for hhv bryder dig om det, som B&O laver i dag.....
.....og fred være med det - det er der så andre, der gør
MM
MM
31 aug 2018, 20:33
Vedrørende evt. BeoVision 7 problemer - har der ikke været mange fejl på de dele som
Bang & Olufsen producerede. Det der har fået BV 7 til at gå ned, har været Samsungs
paneler. På panelet sidder noget elektronik i en hullet stål boks, som jeg mener Samsung
også levere. Når den står af, ses hvide/grønde/røde tværgående striber på skærmen. Denne
fejl kan ikke afhjælpes, da der ikke findes flere Samsung paneler/reservedele at bytte med.
Millemis skrev:Er et BV10 så et klassisk B&O-produkt ? Måske....nej,BeoVision 10 (BeoSystem 3). Min svigersøn's BV10 har nu kørt i 8 år, uden problemer. Såee.
helt sikkert ja, det er. Men panelet holdt ikke mere end 6 år alligevel.
Vedrørende evt. BeoVision 7 problemer - har der ikke været mange fejl på de dele som
Bang & Olufsen producerede. Det der har fået BV 7 til at gå ned, har været Samsungs
paneler. På panelet sidder noget elektronik i en hullet stål boks, som jeg mener Samsung
også levere. Når den står af, ses hvide/grønde/røde tværgående striber på skærmen. Denne
fejl kan ikke afhjælpes, da der ikke findes flere Samsung paneler/reservedele at bytte med.
Tryk her. - Mvh. Peter Pan.
31 aug 2018, 21:00
Ja, men der er så nogle, der har problemer - BV10-46 er berygtet.
BeoVision 7 - nå, det er så ikke et ‘B&O kvalitets produkt’ - det er bare noget Samsung i en pæn indpakning
MM
BeoVision 7 - nå, det er så ikke et ‘B&O kvalitets produkt’ - det er bare noget Samsung i en pæn indpakning
MM
01 sep 2018, 09:19
Med ‘produceret’ mener du vel ‘skruet sammen’.
Det er åbenbart vigtigt for dig, at samlebåndene stod i Struer.
For mig er det vigtigt, hvor konceptet, ideerne til et produkt og løsningerne, der gør det unikt, er opstået.
Og det er nu som før i Struer!
Det er også venligt ment af dig at tænke på de ‘stakkels’ folk i Struer, der blev fyret.
Dog har de alle fundet jobs andetsteds - der er ikke større arbejdsløshed i Struer end andre steder i udkantsområder.
Du hører nok til de få, der kunne forestille sig at betale, hvad det koster at ‘skrue sammen’ i Struer anno 2018 - eller er det bare et princip for dig......en kæphest, du rider.
Måske tvivler du på, om tjekkiske arbejdere er lige så gode til at ‘skrue sammen’/producere som danske? Eller du tvivler på B&O’s kvalitetskontroller?
Personligt har jeg lige så gode erfaringer med B&O’s nye produkter som med de ældre.
Hvilke erfaringer har du da med de nye?
Nå ikke - du har bare læst lidt her og der....
.....mens du red ud over stepperne på din kæphest.
MM
Det er åbenbart vigtigt for dig, at samlebåndene stod i Struer.
For mig er det vigtigt, hvor konceptet, ideerne til et produkt og løsningerne, der gør det unikt, er opstået.
Og det er nu som før i Struer!
Det er også venligt ment af dig at tænke på de ‘stakkels’ folk i Struer, der blev fyret.
Dog har de alle fundet jobs andetsteds - der er ikke større arbejdsløshed i Struer end andre steder i udkantsområder.
Du hører nok til de få, der kunne forestille sig at betale, hvad det koster at ‘skrue sammen’ i Struer anno 2018 - eller er det bare et princip for dig......en kæphest, du rider.
Måske tvivler du på, om tjekkiske arbejdere er lige så gode til at ‘skrue sammen’/producere som danske? Eller du tvivler på B&O’s kvalitetskontroller?
Personligt har jeg lige så gode erfaringer med B&O’s nye produkter som med de ældre.
Hvilke erfaringer har du da med de nye?
Nå ikke - du har bare læst lidt her og der....
.....mens du red ud over stepperne på din kæphest.
MM
01 sep 2018, 09:29
Iøvrigt er det betegnende at der nu om dage i de lokaler (fabrik 5), hvor samlebåndene (audio/video) stod, er indrettet et ‘Innovation Lab’.
Det viser netop, at B&O vil fokusere på det, de er rigtig gode til - nemlig at udtænke nye, unikke løsninger.
Skrue tingene sammen, når det først er sket, er der mange andre, der kan.
Måske endda bedre....og i hvert fald billigere.
MM
Det viser netop, at B&O vil fokusere på det, de er rigtig gode til - nemlig at udtænke nye, unikke løsninger.
Skrue tingene sammen, når det først er sket, er der mange andre, der kan.
Måske endda bedre....og i hvert fald billigere.
MM
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto