Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kamikazedk
Hmm, War for the Planet of the Apes som ugens lejefilm - igen! Det er lidt skuffende...
coffee skrev:Hvor kan man finde symbolforklaringer i Itunes?
Jeg var inde og kigge på Infinity war, som snart kommer, og der ser jeg at den ikke er i 4K, men der står andre forkortelser f.eks shd. Hvad er shd?
SDH er undertekster for hørehæmmede. Infinity War kommer desværre ikke i 4K på iTunes (indtil videre), ligesom alle Marvels andre film :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu fik jeg set Geostorm. Shit en lortefilm. Indtil videre vil jeg stadig holde på, at min tese om at 9 krs-filmene er i den ringere ende generelt set.
Brugeravatar
Af Pede8000
Torben Rasmussen skrev:Nu fik jeg set Geostorm. Shit en lortefilm. Indtil videre vil jeg stadig holde på, at min tese om at 9 krs-filmene er i den ringere ende generelt set.
Abe- filmene er bestemt ikke "B" film, og den nyeste er faktisk rigtig god. Kræver nok at man har fulgt serien, men prøv at se den. Til 9,- kr kan det ikke gå galt.

4/5 herfra.

:)
Af kamikazedk
Pede8000 skrev:
Torben Rasmussen skrev:Nu fik jeg set Geostorm. Shit en lortefilm. Indtil videre vil jeg stadig holde på, at min tese om at 9 krs-filmene er i den ringere ende generelt set.
Abe- filmene er bestemt ikke "B" film, og den nyeste er faktisk rigtig god. Kræver nok at man har fulgt serien, men prøv at se den. Til 9,- kr kan det ikke gå galt.

4/5 herfra.

:)
De er alle tre rigtig gode - dog bare lidt mærkeligt at den sidste kommer som ugens lejefilm igen...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har kun set den første af dem, så at hoppe til nr 3 vil nok ikke forbedre min holdning til udbudet :)
Brugeravatar
Af Slettet_8122018
Yep, jeg gav den 1 stjerne i anmeldelse på iTunes, sikke en skod film.

Og de 9,- kr film har ikke været gode, hvilken strategi mon der ligger i udvælgelsen af disse film.

Og jeg savner stadig Ringenes Herre Trilogi i udvidet version hos iTunes.
Brugeravatar
Af Pede8000
chrkoge skrev:Hvor ser i de 9 kr tilbud :P Synes ikke jeg kan se dem ?
Under menupunktet: Mest populære film - 2 linje. :)
Brugeravatar
Af Pede8000
Jeg bliver ved med mit "lyd-spam".

Oplever I også store forskelle på selve niveauet?

Mad Max Fury Road er næsten ikke hørbar ved -30 db, skal op på - 20 db for at give noget "pote".
Omvendt med andre titler der er fjong ved -35, f.eks Habitten og Gladiator.

Måske er det min hukommelse den er gal med, men husker ikke det var så slemt tidligere?
Af spindledk
kamikazedk skrev:Hmm, War for the Planet of the Apes som ugens lejefilm - igen! Det er lidt skuffende...
coffee skrev:Hvor kan man finde symbolforklaringer i Itunes?
Jeg var inde og kigge på Infinity war, som snart kommer, og der ser jeg at den ikke er i 4K, men der står andre forkortelser f.eks shd. Hvad er shd?
SDH er undertekster for hørehæmmede. Infinity War kommer desværre ikke i 4K på iTunes (indtil videre), ligesom alle Marvels andre film :(
Er det ikke CC (Closed Caption) der er for hørehæmmede?
Brugeravatar
Af Slettet_8122018
Pede8000 skrev:Jeg bliver ved med mit "lyd-spam".

Jeg har også oplevet forskel på niveauet på lyden, syntes det kom efter den seneste opdatering, hvis jeg husker rigtig.
Brugeravatar
Af Pede8000
JanTheMan skrev:
Pede8000 skrev:Jeg bliver ved med mit "lyd-spam".

Jeg har også oplevet forskel på niveauet på lyden, syntes det kom efter den seneste opdatering, hvis jeg husker rigtig.
Tak for svar. Var ved at fyre mine højtalere af da jeg glemte at skrue ned efter Mad Max - og bare skiftede til TV. Uha.

Ved ikke om det kan være det nye lydmix - Atmos update der gør forskellen? Men det er meget "træls".. Håber de får det fixet.

Vil lige prøve at teste om det er de film der er markeret Atmos der er problemet. (Mad Max Fury har nemlig Atmos)
Af steen6400
Omkring 9,- kr leje filmene, så er Geostorm netop dukket op på Netflix og det samme skete for Dunkirk efter den havde været til 9,- kr, gad vide om det er generelt?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 86