Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af VBR
alle jer som går og overvejer at bestille tvét..
så lad dog for guds skyld vær med at bestille fra easyshopping.dk.
jeg har indtil vidre ventet 3 uger på mit :((
Af tommyhj
VBR skrev:alle jer som går og overvejer at bestille tvét..
så lad dog for guds skyld vær med at bestille fra easyshopping.dk.
jeg har indtil vidre ventet 3 uger på mit :((
Jeg tror modellen er i restordre. Jeg ventede også i over 2 uger på mit, og Idealo.de sagde at de måtte hente det hjem fra et opskurt lager... Ikke nødvendigvis Easyshoppings skyld, medmindre de ikke oplyser dig om hvorfor det er forsinket.
Af anarchoi
Så har jeg fået bestilt mit 3000p fra digitalo.de

Det skal bruges rigtig meget sammen med en Xbox 360 så jeg vil høre om nogen af jer der har haft sat sådan en til TV'et har eksperimenter lidt med component vs vga?

jeg hører at VGA giver et skarpere billede, men at farverne kan være lidt udvaskede. Det lader dog til kun at være på nogle TV at farverne tager skade.

Vh
David
Af sanders
I har efterhånden overbevist mig om, at det Toshiba 32c3000p er noget for mig.

;)

Har i nogle erfaringer med pcnetto.dk? De har det til 5279,-

pcnetto.dk
Af psychodad
anarchoi skrev:Så har jeg fået bestilt mit 3000p fra digitalo.de
Når jeg prøver at bestille på digitalo.de, så går det galt, når jeg skifter land til Dänemark. Jeg mister muligheden for at vælge forsendelsestype så jeg derved ikke kan komme videre i bestillingen.

Har andre dette problem med bestilling på digitalo.de?
Skal man kontakte deres kundeservice for at få det sendt?

Sorry hvis det er lidt off-topic, men jeg kan se, at der er en del herinde, der anbefaler/har bestilt fra digilo.de.
Af sanders
Hej,

Du skal kontakte kundeservice - så får du også prisen for forsendelsen at vide.
Af Rune
Sanders det du linker til ved PC netto er 32c3000P som er skrabe modelen. du skal kigge på 32c3000D
Af sanders
Suk ... det er en jungle.

Hvad er forskellen på D og P?
Af Macgyver
Øv ville ind på digitalo.de og bestille et toshiba 323030D så står der:

Aufgrund länderspezifischer Besonderheiten können die Versandgebühren für dieses Produkt nicht pauschal festgesetzt werden. Gerne errechnen wir für Sie die Kosten, setzen Sie sich dafür mit unserem Call-Center-Team in Verbindung.
Unfortunately, because of country-specific distinctions and certain characteristics of the product, it is not possible to determine fixed delivery charges for the shipping abroad. Please do not hesitate to contact our digitalo team, who will calculate the price for you.

Til dem der har handlet hos digitalo.de hvordan gjorde i?
Senest rettet af Macgyver 19 maj 2007, 22:16, rettet i alt 1 gang.
Af thorber
3030D er med DVB-T tuner (digital tuner).
3000P er uden digital tuner.

Jeg tror det er den eneste forskel.
Jeg har ikke set et der hedder 3000D.

Correct me if i'm wrong.
Af Neonode
Jeg har heller ikke set en der hedder 3000D!
Af anarchoi
Allright så har jeg fået mit 37c3000P ind af døren og første indtryk var :

yikes - analogt TV ser ud som jeg frygtede - ganske forfærdeligt. Håber Selectoren der ankommer imorgen kan afhjælpe det bare en lille smule...

Nå, men den skal også primært bruges til min Xbox 360, som jeg også bruger som DVD afspiller så jeg fik hurtigt sat den til og testet med henholdvis Component og VGA.

Ingen tvivl om at component giver flere og klarere farver end VGA gør på de spil jeg testede, så umiddelbart var jeg klar på at levere VGA kablet tilbage lige indtil jeg testede DVD....
Her går det helt galt for component - billedet pixelerer, det ligner lidt at den strækker billedet en smule??
VGA ser tilgengæld rigtig godt ud....Men jeg skal ligesom beslutte mig for enten VGA eller Component - any ideas?
Af b_niller
Hejsa

Jeg har et 32C3030D, og har lige sat det op på væggen. Jeg kan dog ikke få hele foden af, der er stadig en rund metal-ting man kan se forfra. Jeg har skruet selve foden af med de 4 umbraco møtriker der sidder nedenunder.

Hvordan får man resten af?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13