Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af indernet
indernet skrev:
indernet skrev:Derudover synes jeg, at tv'et er ude af sync med min digitalboks fra Yousee og min Denon receiver. Har I nogle erfaringer med, hvordan man bliver det kvit? Jeg har prøvet at genstarte alle apparater uden resultat.
Jeg smider lige denne her ind igen, da det ikke lader til, at der indtil videre har været nogen respons på den...

Hvis I har yderligere spørgsmål, spørger I bare løs.

:-)
Har I noget link, der evt. kan forklare, hvad jeg kan gøre, eller kender I overhovedet ikke noget til mit problem? Det er jo linket sammen med et 7070, så jeg håber, at det er i orden, jeg fortsat holder på for et svar.

PS: Når jeg skriver ude af sync, mener jeg lydmæssigt.
Af Klinten
Jeg vil da lige komme med mine erfaringer.. Jeg har købt UE46B7050. Jeg har nu haft det i en lille uge og jeg må sige at jeg er meget glad for det indtil videre. Det er min første fladskærm, så jeg har ikke så meget at sammenligne med. Jeg har på intet tidspunkt oplevet trailing på skærmen og jeg er meget imponeret over billedekvaliteten. Jeg må så sige at jeg er mindre imponeret over mediedelen, der er godt nok mange ting der kunne være bedre. Men alt i alt er jeg meget glad for mit køb. :-)
Af Kief
Klinten skrev:Jeg vil da lige komme med mine erfaringer.. Jeg har købt UE46B7050. Jeg har nu haft det i en lille uge og jeg må sige at jeg er meget glad for det indtil videre. Det er min første fladskærm, så jeg har ikke så meget at sammenligne med. Jeg har på intet tidspunkt oplevet trailing på skærmen og jeg er meget imponeret over billedekvaliteten. Jeg må så sige at jeg er mindre imponeret over mediedelen, der er godt nok mange ting der kunne være bedre. Men alt i alt er jeg meget glad for mit køb. :-)
Dejligt at høre.. Jeg overvejer selv 46B6050, har netop fravalgt mediedelen pga jeres erfaringer og så min PS3 som klarer jobbet ganske fint :)
Af KuntaKinte
Jeg overvejer nyt tv.

En af mine overvejelser har været UE40B6000/7000. Nu kan jeg se, at UE40B6000 koster kr. 9.777 hos Fleggaard.
Hvad skulle holde mig tilbage for at købe den der?

http://www.fleggaardshop.dk/pl/SAMSUNG_706.aspx

Jeg må indrømme denne side har fået mig til at overveje Panasonic. TX-P42V10 ser ganske spændende ud. Er der nogen der ved om den kommer i en 37"?
Af jca
Kan se at der er et nyt tv på vej UE46B8050
som skulle være 200hz
Er der nogle der ved om der er andre forbedringer, om den har samme kedelige tendens som UE467070 og måske har set en anmeldelse af den?
Af Klinten
Jeg er slet ikke sikker på at 8-serien er kommet på markedet endnu, så en test kommer nok først om noget tid.

Jeg syntes vi mangler noget tilbagemelding fra folk der har købt dette tv, for som skrevet har jeg slet ikke oplevet trailing, og det har en af mine venner som også har købt det heller ikke.
Af jca
Jeg kan se der er flere sider der er begyndt at sælge den nye 200hz model, de har dem dog ikke hjemme endnu men kunne tyde på der ikke går længe :p så venter på den, problemet med traling er sikkert også mindre når den er 200hz.
Af Sylvester78
Hej,

havde planer om at købe et UE-40B7070, manglede faktisk kun at indtaste kreditkort oplysningerne, da jeg tænkte at jeg lige skulle prøve at søge på det en gang til, og heldigvis endte jeg inde på det her forum. - Nej, jeg køber det ikke.

Men så fandt jeg ud af at der er en B8000 serie også. Faktisk kan man finde priser på et UE-40B8000 inde på pricerunner.

Er der nogen der ved noget om det er de samme problemer med trailing på B8000 serien?

Synes ellers at Samsung har lavet et super fedt TV, der slår konkurenterne på alle områder mht. design og funktionalitet, - men trailing, det tæller bare så meget ned. :(

Som det står lige nu, har jeg ingen planer om at købe noget som helst.

Så et lille bonus spørgsmål. Hvad er det bedste 40" fladskerms-tv på markedet lige nu, taget i betragtning, at man er blevet smæk forelsket i samsungs LED TV. (Lorte trailing)
Af Martin--B
Bliver lige nød til at forhøre mig nu.. Er faret vild i fladskærms junglen, og mangler en til at få mig ud..

Faldt for samsungs UE46B6050 da jeg så den i el giganten.. MEN da jeg undersøgte det nærmere er der flere moddeller

UE46B6050
UE46B6000
UE46B7000

Har vidst fundet ud af at de 2 sidste er ens bortset fra online delen ( Ret mig hvis jeg tager fejl)
Så har allerede valgt 7000 fra..

Men hvad er forskellen på de 2 første jeg lister?
Og er chancerne ikke store for at de to også har en tendens til slør?

Håber der er nogen der kan hjælpe :)
Af Kief
Martin--B skrev:Bliver lige nød til at forhøre mig nu.. Er faret vild i fladskærms junglen, og mangler en til at få mig ud..

Faldt for samsungs UE46B6050 da jeg så den i el giganten.. MEN da jeg undersøgte det nærmere er der flere moddeller

UE46B6050
UE46B6000
UE46B7000

Har vidst fundet ud af at de 2 sidste er ens bortset fra online delen ( Ret mig hvis jeg tager fejl)
Så har allerede valgt 7000 fra..

Men hvad er forskellen på de 2 første jeg lister?
Og er chancerne ikke store for at de to også har en tendens til slør?

Håber der er nogen der kan hjælpe :)
6050 er den nordiske model.

6000 er den europæiske model.

Hvad forskellen så er? Tjah i teorien så er 6000 ikke tilpasset det danske marked, hvor der kunne være problemer med DVB-C i Danmark. Dog har flere forhandlere beskrevet at alt fungerer fint på den og brugererfaringer herinde fra, understøtter dette.

Så hvis du kan spare lidt penge, kan du lige så godt hapse 6000.

BEMÆRK: Samsungs on-site garanti gælder ikke for tv købt som parallelimport. Så hvis du gerne vil have den funktion med, så er det en 6050 du skal have.

Tip: Jeg har selv kig på en 46B6000. Den kan fås fra Tyskland til blot 12.000 kr! (leveret) Derudover kan du jo efter humør vælge om du vil bruge lidt af besparelsen på at købe en tillægsforsikring, såfremt du ikke vil lege med Samsung EU / tyske forhandlere om garanti osv.
Af KuntaKinte
Mht. tillægsforsikring for at undgå garanti, så pas lige på. Tillægsforsikringer er til at dække det som garantien ikke dækker. Dvs. du ikke skal regne med at kunne bruge forsikringen for at "slippe" for garantien. Den bliver du nødt til at bruge, hvis det skulle blive aktuelt[/quote]
Af Kief
KuntaKinte skrev:Mht. tillægsforsikring for at undgå garanti, så pas lige på. Tillægsforsikringer er til at dække det som garantien ikke dækker. Dvs. du ikke skal regne med at kunne bruge forsikringen for at "slippe" for garantien. Den bliver du nødt til at bruge, hvis det skulle blive aktuelt
[/quote]

Her er hvad Securator skrev til mig (også ref. til i en anden tråd:
Du kan sagtens købe forsikringen direkte gennem os, selvom TV'et er købt i udlandet.
Vi overtager forpligtelserne fra dag 1, så du kommer ikke til at skulle tale med tysk kundeservice.
Det vi kræver er blot, at du får oprettet forsikringen inden du modtager produktet. Så snart du har nodtaget en bekræftelse på købet, sender du denne videre til Securator. Faktura oprettes og sendes til dig - Police tilsendes når indbetalingen er registreret.
Det må tolkes som at det dækker fuldt ud i perioden uanset hvilken garanti der måtte være gennem forhandleren i Tyskland?
Af Martin--B
Kief skrev:
6050 er den nordiske model.

6000 er den europæiske model.

Hvad forskellen så er? Tjah i teorien så er 6000 ikke tilpasset det danske marked, hvor der kunne være problemer med DVB-C i Danmark. Dog har flere forhandlere beskrevet at alt fungerer fint på den og brugererfaringer herinde fra, understøtter dette.

Så hvis du kan spare lidt penge, kan du lige så godt hapse 6000.

BEMÆRK: Samsungs on-site garanti gælder ikke for tv købt som parallelimport. Så hvis du gerne vil have den funktion med, så er det en 6050 du skal have.

Tip: Jeg har selv kig på en 46B6000. Den kan fås fra Tyskland til blot 12.000 kr! (leveret) Derudover kan du jo efter humør vælge om du vil bruge lidt af besparelsen på at købe en tillægsforsikring, såfremt du ikke vil lege med Samsung EU / tyske forhandlere om garanti osv.

Tak for svaret, det hjalp lige at få det, på det rene..

Har du evt. et link til det i tyskland?

Og hvad er anbefalingen herinde, at man tegner en ekstra forsikring eller er det spild af penge?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19