Det nye Crash Bandicoot er allerede på tilbud. Jeg har købt det og det er fin underholdning. Det er ret svært, særligt når man kommer videre til de næste verdener.
Dog ikke meget PS5-grafik over det. Det kunne lige så godt være udgivet på de gamle konsoller - hvilket det da også er.
Det er vel det samme som med de andre spil, som har fået en PS5 revival med ny grafik. Hvis man ikke spillede den oprindelige version, så er det jo stadig "nyt"
Skribent, moderator & webudvikler Find information om og sammenlign alle de nye TV i TV-databasen
Da jeg selv så sent som i går kastede mig over installation af Witcher 3 (som jeg til spot og spe endnu ikke har fået spillet) og dets diverse opgraderings mods inkl. HD Reworked Project, forskellige reshades og forsøg med Raytracing (video i bunden), blev jeg i mit feed efter mine søgninger ifbm mod-installationerne også lige gjort opmærksom på hvad Lead PR Manager hos CDPROJEKTRED har meldt ud. Man har allerede sidste år meldt ud at der arbejdes på en Next-gen version af Witcher 3 hvor man forventer RayTracing og udnyttelse hurtigere loadtimes mv som minimum. Men nu har man så verificeret at den udkommer I ÅR til både PS5, XBox Series X/S og PC.
Så spildt arbejde for min part, nu venter jeg spændt og ser hvad Next-gen versionen får at byde på før jeg kaster mig over denne til skyerne roste titel. Håber personligt at der bliver tale om både texture opgrades, RayTracing - og DLSS på PC'en (hvilket ikke er urealistisk da CyberPunk 2077 har DLSS). Den Raytracing mod der findes er imho ikke optimal og har tendens til både at overeskponere farver og blackcrushe. Så det bliver spændende med en raytracing der er bagt direkte ind i spillet.
Ja det bliver super spændende at se hvad de disker op med, mange firmaer har tilbudt gratis next gen opgradering. Men jeg tvivler på CD Projekt RED har råd til det pt.
Jeg vil gerne slå et slag for Borderlands 3 på PS5, jeg startede igår og det er sgu et lækkert spil.
Jeg har lige købt Ghost of TSushima og Borderlands 3. Jeg var startet på Infamous Second Son, men jeg synes den virkede lidt clunky og tam ift. eksempelvis Horizon Zero Dawn.
Jeg synes ikke at Tsushima angiver noget om PS5-features?
Skribent, moderator & webudvikler Find information om og sammenlign alle de nye TV i TV-databasen
Det kunne da godt være man skulle overveje skrive Borderlands 3 på listen, det har jeg heller ikke fået spillet.
Har dog lige siddet og set lidt på hvad der er af forbedringer mht de såkaldte next-gen opgrades til PS5, XBox Series og PC til Borderlands 3 - og der må man sige at det er et af de tilfælde hvor der er gået lidt inflation i begrebet next-generation upgrade. Det jeg kan lure er at der er tale om nogle nye modeller (nye kosmetiske/stylistiske designs af karaktererne i spillet), en justeret kollisionsdetektion, noget splitscreen tingeltangel - og så det at man på konsol gives mulighed for at spille med et 4K output via et 4K dynamic resolution render i 60 Hz eller 120 fps i 1080p. Men egentlige next-generation features som RayTracing eller Deep learning super sampling teknikker og den slags er der desværre ikke blevet tale om.
Til gengæld er spillet relativt nyt (kun ca. 1 år gammelt) og har i forvejen et helt særegent og unikt grafisk udseende, hvor man vel kunne argumentere at RayTracing ikke har den samme oplagte rolle som normalt at spille, mht. at få grafikken til at se mere naturtro ud mht. lys og reflektioner). Så når der allerede er udkommet en såkaldt next-generation upgrade er det jo nok ikke sådan at man kan forvente noget mere på den front fremadrettet. Allerhøjest måske en DLSS implementering. Så det får lige som Witcher 3 en plads på listen over mulige næste titler der skal spilles, selv om jeg så lige vil lure på om det i det mindste bliver givet Deep Learning Super Sampling, nu Nvidia's helt nye plugin for DLSS support i Unreal Engine 4 lige er udkommet :-)
I Ghost of Thushima er det 4k 60fps. Så der skal du vælge resolution mode. Fordi både resolution og Performence giver 60fps. Men resolution er selvfølgelig 4K
Nyd det.
På Borderlands 3 er Resolution 60fps 4K og Performance er 120fps og 1080p
Senest rettet af bendix 02 apr 2021, 17:16, rettet i alt 1 gang.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.