Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Elsted
sd2100 skrev:
lennon skrev:Hvis det skal være en nogenlunde jævnbyrdig alternativ til Panasonic skal det minimum være Sonys W-serie, - og helst w4500
kdl-46V4000
Dårligt er tv'et sikkert ikke. Men, så godt et tilbud altså heller ikke. Og ja, helst w4500, hvis det ikke må være et panasonic:
http://www.dvdpriser.dk/Products/listpr ... ?ID=434515
Det må for den sags skyld være hvilket som helst mærke - blot jeg får så meget "godt billede & lyd" som muligt for pengene. :)
Af -jacob
jeg har sat en W3000 til salg på køb/salg forumet, den har de features du efterlyser.
Af lennon
Elsted skrev:
sd2100 skrev:
lennon skrev:Hvis det skal være en nogenlunde jævnbyrdig alternativ til Panasonic skal det minimum være Sonys W-serie, - og helst w4500
kdl-46V4000
Dårligt er tv'et sikkert ikke. Men, så godt et tilbud altså heller ikke. Og ja, helst w4500, hvis det ikke må være et panasonic:
http://www.dvdpriser.dk/Products/listpr ... ?ID=434515
Det må for den sags skyld være hvilket som helst mærke - blot jeg får så meget "godt billede & lyd" som muligt for pengene. :)
Jamen,så er der ingen vej uden om Panasonics PZ80/PZ85 . Meget tæt på bedste billede uanset pris - og helt sikkert bedste billede til prisen. Køb den i en netbutik( altid 14 dages returret), eller hos en forhandler der gir dig ombytningsret, - i fald at genskin bliver for stort et problem( - jeg tvivler ! ) .
Af Elsted
-jacob skrev:jeg har sat en W3000 til salg på køb/salg forumet, den har de features du efterlyser.
Jeg må takke nej til budet.

Jeg dels aner ikke hvad et ét år gammelt TV kan være værd.
Dels løber udviklingen tilsyneladende meget hurtigt på området, med mindre meget af at dét, der reklameres med fra de forskellige producenter er øregas uden betydning (Jfr. købsguiden på denne hjemmeside).

Det kræver endvidere nosser af stål at købe et brugt tv til 10.000 kr via nettet. :)

Og endeligt er der langt fra Valby til Jylland.

Håber du får solgt det til den rigtige pris - :)
Så kom tilbudt som jeg ikke kunne sige nej til hos Bilka:

SONY 46" LCD TV
KDL46V4000K
Full HD
DVB-T & DVB-C
MPeg 2
Pris: 8.899 kr :) :)

Det var i weekendens Bilka-avis til 11.999 kr, men blev straks sat ned til 8.899 idet EL-Giganten havde det på tilbud til 8.999.

Jeg "redede" mig det sidste. Det var nr 13 der blev solgt siden i søndags.

Jeg skal hjem og sætte det til i aften - nu kan jeg igen huske hvordan det var at vente på juleaften som knægt! O_O

Tak for svar undervejs i den lange proces med at beslutte sig. :)
Elsted