Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dr. Zelig
NoNameDesigndk skrev:hmm hvis du skal flytte meget på det, er 42" så ikke for stort .. ? det er da ikke "bare lige til" at flytte.. ? eller ta'r jeg fejl ?

Men hvorfor mener du plasma ikke er smart at flytte i forhold til LCD ?
Jeg har bestilt det fra Pioneer. Det er der hjertet ligger.

Det jeg mener med at flytte det er at det skal stå på et rullebord. Så kan man køre det rundt i de forskellige værelser. Med tiden hænger jeg det måske op.
Af NoNameDesigndk
Nårh.. troede du ville til at flytte det (løfte) fra værelse til værelse en gang i mellem.. ;)

Pioneer 428xd så ? (ja der er vist nogle der har for mange penge :s ;) )
Af Dr. Zelig
Så kommer jeg hjem med mit nye TV samler et bord til det og pakker TV'et op og så er der ingen fod med?

Er det virkelig rigtigt at der ikke er en standard fod med? :(
Af Zacho
Dr. Zelig skrev:Så kommer jeg hjem med mit nye TV samler et bord til det og pakker TV'et op og så er der ingen fod med?

Ja der medfølger hverken fod eller vægbeslag til Pioneer..
Af vfr
apropos flytte! Har fået oplyst hos en forhandler at efter et plasma-tv har været tilsluttet og det efterfølgende ligges ned er det kaput. Er det korrekt?
Af Zacho
vfr skrev:apropos flytte! Har fået oplyst hos en forhandler at efter et plasma-tv har været tilsluttet og det efterfølgende ligges ned er det kaput. Er det korrekt?
Negativ. :-)
Det kan du sagtens.. Du bør dog ikke tænde det emns dte hælder mere end 15º.. Men det gør de færreste nok heller ikke.
Du skal bare passe på ikke at revne front glasset, så er den kaput :-)
Af vfr
Der kan man bare se (høre). Det var ellers en yderst kompetent sælger hos expert, der under en demo af pioneer 428 xd med stor overbevisning meddelte dette.
Af Eiberg
Har ikke noget at gøre med om det har været tændt eller ej...

Man kan godt lægge et plasma ned, bare man gør det forsigtigt og helst ikke under længere transport.
Faren er den, at et plasma består af flere tynde glasplader, og hvis det ligger ned kan glaspladerne revne pga. vægten i pladerne.
Af Dr. Zelig
Zacho skrev:
Dr. Zelig skrev:Så kommer jeg hjem med mit nye TV samler et bord til det og pakker TV'et op og så er der ingen fod med?

Ja der medfølger hverken fod eller vægbeslag til Pioneer..
Hvor får man en fod til det TV.

Det ærger mig helt vildt for på forhandleren website stod der at det kom med fod.

HVis jeg havde vidst det havde jeg ikke købt det så dobbelt surt!

Er det svært at sætte fod på alene?
Af NoNameDesigndk
er det ikke noget med at 42" 'eren har fod, men at 50" 'eren ikke har ? eller er det et andet tv jeg tænker på .. ?
Af Dr. Zelig
NoNameDesigndk skrev:er det ikke noget med at 42" 'eren har fod, men at 50" 'eren ikke har ? eller er det et andet tv jeg tænker på .. ?
Der er ingen fod med, trust me...

Jeg har set lidt på nettet og 428XD har ikke fod med, og flere forhandlere gør opmærksom på det, bortset fra der hvor jeg købte den, der stod at den var med fod. Det er 4280XD som har fod med. :(
Af NoNameDesigndk
nårh okay, så fik jeg den forvekslet med en anden model ;)