11 maj 2008, 10:01
hmm så må jeg nok hellere lade være med det.. Selvom jeg nok alligevel ikke skal bruge de tunere, men det er jo surt at have sparet den mulighed væk, hvis man lige pludselig, mod forventning fik brug for det.. :S
Det var ikke samme billede de viste, men den på lcd'erne var mest langsom ja, men der var også hurtige og lidt mørke scener.. Men på plasma'en var det næsten konstant mørke scener, så ja det er lidt svært at sammenligne dem, men det kan man jo så bare gøre på farverne i stedet..
og da sys jeg plasma klarer sig lidt bedre, men lcd gør det altså også så godt at jeg godt kunne finde på at købe en sådan i stedet.. Men jeg skal ud og prøve en A656 ved siden af en px80'er en gang i næste uge eller sådan, så må vi se hvad jeg synes bedst om 
Det var ikke samme billede de viste, men den på lcd'erne var mest langsom ja, men der var også hurtige og lidt mørke scener.. Men på plasma'en var det næsten konstant mørke scener, så ja det er lidt svært at sammenligne dem, men det kan man jo så bare gøre på farverne i stedet..