Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lenasmil
NoNameDesigndk skrev:
lenasmil skrev:HVIS jeg så i det mindste kunne få Full HD..... har endnu ikke tjekket plasma, men mon ikke dét er det samme her.
Har det med de sorte eller meget mørke rammer, som jeg har det med sorte lædermøbler :(
er der en bestemt grund til du gerne vil have fuld HD ? hvad skal du bruge skærmen til, og hvor langt fra kommer du til at sidde.. ?
Tja...det er nok bare mig, men de fleste nyere modeller har Full HD., så jeg forventer nok mest af alt, at de samlet er mest opdateret til fremtiden. Vi har Stofa og ved endnu ikke, hvad det vil bringe.

Vi sidder ca. 3 m. fra. Der skal bl.a. kunne ses fotos på skærmen og fodbold bliver set hver dag. TextTV bliver osse brugt dagligt og normalt vil det nok være tændt hele aftenen :s
Af lenasmil
TAK for tippet.
Glæder mig til at høre nærmere efter på mandag :)
Af lenasmil
Vores nuværende TV er helt kaput fra dd., så hjælp mig lige - mangler akut et TV og træls at vente - kan vel selv farve det hvidt ;)

Som nævnt tidligere, vil vi bl.a. bruge det til fotos og der blir set en del fodbold (måske betydning for valget ?).

Har besluttet, at det skal være LDC. Har du en + /- kommentar til følgende, vil jeg blive glad.

- Sony 40V3000
- Sony 40D3500
- Samsung LE4086BD
- LG 42LC55
- Phillips 42PFL5522D

På forhånd tak og fortsat god weekend fra Lena :)
Af lenasmil
Tak for buddet.
JØSSES, det er jo flere tusinder kroner dyrere.
De andre ligger vist højst på 8.500,- O_O
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Artiklen om Sonys nye E4000 serie er online nu på forsiden, hvis det skulle have interesse.

I artiklen er der også nævnt vejledende salgspriser for de tre modeller i E4000 serien.