Jeg tænkte lige jeg vil lave et indlæg i den her tråd i stedet for at lave en helt ny tråd.
Jeg er nemlig også selv på udkig efter et 32" fjernsyn. Min prisklasse ligger dog på 5500 +-500.
Jeg har også været meget interesseret i Samsung M87/M86 - specielt fordi det ser godt ud + sortniveauet. Og så har den jo også 100 hz, hvilket ikke virker så populært især på denne samsung. Og så også generelt billedkvaliteten.
Jeg har også kigget på dette billge phillips tv (Philips 32PFL7762D)
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=407269.
Det bedste ved den her er bl.a. priser, udseendet og ikke mindst understøttelse af SXGA (1280 x 1024) fra computeren af. Hvorfor det er så godt fortæller jeg senere.
Jeg ved ikke helt med billedkvaliteten, men mine forældre er ejer af dette philips tv (Philips 42PFL9632D)
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=399405 og der synes jeg at selve håndtering med den er virkelig god. Billedet virker lidt sløret synes jeg, men det vel fordi det analog eller digital (det ved jeg ikke), ellers farve og 100hz er fabelagtigt :-). Så godt erfaringer med philips.
Det sidste tv jeg har kigget på er Sony's 32P3000. Den har fået en masse ros - især fra dette forum. Analog signal, billedkvalitet osv.. Men den ligner nu lidt en klods.
Dem der har været så venlige at læse mit indlæg hele vejen igennem, tænker sikkert også nu at det her bare ligner en almindelig efterspørgsel, MEN (nu kommer det aller vigtigste)..
Det der er aller vigtigste ved mit tv er at det er let (meget let (!)) at tilslutte til pc'en, og så skal det selfølgelig og så skal kvaliteten også være i ordenl.
Jeg er lidt "lost" på dette område hvordan man enlig slutter pc'en til fjernsynet og er der konsekvenser ved det? altså som stor processorforbrug osv.
Det jeg skal se på fjernsynet er mest for alt videoer fra nettet (streaming) og så Battlefield 2 (spil).
Så er der nogen er jeg der har erfaringer på dette område, hvad skal man rode sig ud i med kabler osv, og hvilket tv er bedst egnet?