Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det forrige og det nuværende Panasonic var/er klar på under 5 sekunder.
PeterD skrev: 24 aug 2026, 06:00 "KØB AF GOOGLE TV"

"Major TV brands that use the Google TV operating system include Sony, TCL, and Hisense. Other brands like Xiaomi, Sharp, and Philips also use Google TV or its close relative Android TV on select models. "

Hvorfor FANDEN skal det ALTID være Samsung , FFS !!

Dine monologer og samtaler med dig selv, gør at færre og færre hat lyst til at bruge forum fordi du sidder som "Kongen" og piller alle ned fordi de ikke harmonere med dine forslag som jo aldrig er TCL, Philips, Sony og kun til nød, LG.

Tillykke til trådstarter med sit valg.

Det er så ærgeligt at forum beskæmmes på denne måde.

Trættende når det ikke passer ned i DIN boks.

https://forums.digitalspy.com/discussio ... re-rate/p3
HVIS du havde læst tråden ordentligt igennem, så havde du garanteret læst dette, som jeg havde skrevet lidt tidligere i tråden, for at få klarhed over, hvad det er, trådstarter søger:

"Er Google smart TV et krav?
Personligt mener jeg ikke det er vigtigt, da de fleste smart TV efterhånden har de mest brugte apps, og det ellers ofte blot er en vanesag, hvad man foretrækker.
En ekstern løsning er altid mulig, og vil tilbyde flere funktioner, hurtigere betjening og som regel opdateringer længere frem i tiden.

Hvis Google TV ER et krav, er det modeller fra mærker som TCL, Hisense, Philips og Sony, der skal kigges på."

Sjovt nok, endte det jo med, viste det sig, at det IKKE behøvede at være et TV med Google!

Det, at JEG ikke anbefaler andet end Samsung, kunne ikke være mere FORKERT!
Desuden er det kun enkelte af deres modeller, jeg i perioder anbefaler!
Hvis du orker, kan du jo bare kigge mine indlæg gennem årene igennem, så finder du ud af det!
Jeg har endda argumenteret mod deciderede Samsung fanboys, hvor du roste min person, men måske kan du ikke huske så langt tilbage i tiden?
Slet og ret er jeg imod alt, der ikke umiddelbart er objektivt!

Jeg, modsat andre, anbefaler ikke efter mærke, men efter hvor man får mest TV for pengene, som er det, de fleste ønsker.

At det så i perioder er Samsung, når de er i stand til at køre tilbud på nogle af deres modeller, er helt og aldeles tilfældigt, har ændret sig igennem årene, og afhænger også af, hvornår på året, der er tale om, hvis tilbudsperioderne ikke falder sammen, da priserne svinger kraftigt i løbet af et år!

De fleste mærker laver både TV i den billige ende, men også kvalitets-TV, hvilket Samsung, i kraft af at have haft titlen som verdens største TV-mærke, også er synder af.

Nu kan jeg se, din modvilje mod Samsung, som jeg, modsat af hvad du påstår, ikke selv er specielt tilhænger af, men i perioder er svære at komme udenom, IGEN brænder kraftigt igennem, og dine desperate forsøg på at klippe og klistre tilfældige artikler du har fundet, ofte mange år gamle, som generelt intet hverken beviser eller afkræfter (også i dette tilfælde!), andet end din personlige modvilje mod mærket!
Senest rettet af Supergris 28 aug 2026, 01:28, rettet i alt 2 gange.
halvautomat skrev: 25 aug 2026, 16:42 Ja det største problem er jo nok selve opstarten af TVet. 'Der går der Windows i det.."
Så hvilket tv har hurtig opstart fra NUL...?
Ikke noget, du burde bekymre dig om, med et moderne TV.