Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Provinsen
@Radiomanden.
Der er ingen grund til, du inkluderer mit spørgsmål i dit skriv.
Desuden så kan de fleste finde ud af at google et svar, eller søge på oplysninger helt selv.
Den rolle behøver du ikke påtage dig.

Mvh Provinsen.
Brugeravatar
Af Naiera
Provinsen skrev: 06 jun 2026, 07:50
Jamen godmorgen også til dig. :)
Først og fremmest. Vil jeg gerne beklage. Det med at firmware hacket var nok var jeg ganske enkelt ikke klar over. Nu bliver jeg nysgerrig, hvem kan klare UB9000? Indtil videre har jeg ikke fundet nogle der kan. O-O.
Hvilke ting kan forbedres ved at "ordne" ub9000? Gælder det afkodning af eksempelvis SA - CD diske f.eks?
Nu snakker vi jo ikke bare en "tastekode", men en reelt modificeret firmware, der som minimum kræver hjælp udefra eller en (eventuelt virtuel) maskine med Linux og nogle evner udi programmering. Der findes guides med opskrifter der tager dig igennem processen trin for trin, men jeg valgte at betale mig fra det, så jeg bare skulle forberede en USB-pen to gange og sætte den i afspilleren.

Feature-listen på den såkaldte PROMOD, som jeg fik, er blandt andet:
  • Regionsvalg
  • Hurtigere bruger-interface
  • Dark mode til bruger-interface
  • Sluk for eller forlæng off-timeren
  • Gemte undertekstindstillinger
  • Menu der kan tilgås via netværk med indstillinger til modifikationen
  • En masse features til brug af eksterne undertekster
Til dem der vil gøre det selv: https://www.avforums.com/threads/lets-t ... 84/page-99
Brugeravatar
Af Naiera
Jeg har i øvrigt ingen evner udi programmering, og jeg har stadig til gode at få en virtuel maskine (Windåse eller Linux) til at køre på min nye M4 mini ;)