Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

HrJensen1 skrev: 20 maj 2026, 21:03 Der er fejl på TV2 kanalerne på Yousee's signal - dvs TV2 hovedkanal, TV2 News, TV2 Charlie og TV2 Echo.
Du oplever det måske også? Grafikken optræder ikke på webtv hos mig (browser) eller på dvb-c.

Høtyven oplever det også. Hm. Så kun de udvalgte.
Avenue skrev: 20 maj 2026, 21:16 For mig virker det at zoome men kommer igen ved normal visning - hvad gør jeg herfra? Jeg er glad for at det ikke er pga. mit vinkøleskab ;-)
Ja så må det ligge i signalet hos YouSee (streaming, men ikke DVB-C tunersignal?). TV og afspiller kan udelukkes.

Man kan jo prøve at fejlmelde via supporten, men det skal nok løses centralt hos dem.
I kan da roligt ringe til YS support og se om man kan komme igennem, de stiller jer bare om til teknisk support der måske kan løse det…
Nogen var jo enige om det var Yousee’s problem…

Men gør som mig lad være med at se tv2, så er problemet over… :) eller se det hvor der ikke er problemer
TV2 har da mere at byde på en DR. Det ved du selvfølgelig ikke når den (de) kanaler aldrig ses.
Du kan ikke finde dig i en lille grøn fejl eller hvad det er som ødelægger billedet, dog ødelægger du det gerne mere ved at Zoome ind.
Jeg tjekker da tv2 hovedkanals program men ved ikke hvad det skulle være de sender der er værd at se, ser aldrig herre håndbold…men en årsag er jeg ser mest tennis og F1, ser ikke serier eller film.
Så der du åbenbart ikke hvad der er at byde på i det meget omfattende Arkiv.