Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KimKaos
Et 77" C4 til 10.000 er absurd billigt - og de mindre størrelser får man nærmest kastet i nakken hos Power - så stå man og skal købe så er det nu man skal slå til
Af nestla
Beckham skrev: 26 jul 2025, 10:27
nestla skrev: 26 jul 2025, 00:06 Ja nu blev valget da let. Jeg håber bare Elgiganten følger med ned i pris, da de har flere på lager og deres hjemmeside med valg af ekstra ting virker bedre. Der kan jeg vælge månedlig betaling af forsikring og vælge montering på fod.

Men hvis tråd starter går efter et 55", så har Bilka altså også Philips 809 til 6333 kr.
https://www.bilka.dk/produkter/philips- ... 200323216/
Hvad menes der med "montering på fod"? C4 leveres da som standard med en fod såvidt jeg er orienteret.
Jamen bare at de leverer i min stue og pakker ud og sætter den på tv bordet. Jeg har ikke lige en der kan hjælpe.
Af nestla
Det er da lige før man bare skal købe nu ved Elgiganten. Dem i Power bliver sikkert revet væk og der er kun 20+ på lager.
Har Elgiganten ikke pris garanti hvis de sænker prisen på torsdag og jeg så har købt nu?
Det er selvfølgelig 2000 kr mere men ja ok Elgiganten har måske stadig på lager torsdag/fredag nat alligevel, så jeg kan købe der hvis Power får udsolgt hurtigt. Elgigantens 100+ ryger nok ikke så hurtigt.
Af Beckham
nestla skrev: 26 jul 2025, 21:42
Beckham skrev: 26 jul 2025, 10:27
nestla skrev: 26 jul 2025, 00:06 Ja nu blev valget da let. Jeg håber bare Elgiganten følger med ned i pris, da de har flere på lager og deres hjemmeside med valg af ekstra ting virker bedre. Der kan jeg vælge månedlig betaling af forsikring og vælge montering på fod.

Men hvis tråd starter går efter et 55", så har Bilka altså også Philips 809 til 6333 kr.
https://www.bilka.dk/produkter/philips- ... 200323216/
Hvad menes der med "montering på fod"? C4 leveres da som standard med en fod såvidt jeg er orienteret.
Jamen bare at de leverer i min stue og pakker ud og sætter den på tv bordet. Jeg har ikke lige en der kan hjælpe.
Aaah..ok..på den måde..:-)
Brugeravatar
Af KimKaos
nestla skrev: 26 jul 2025, 21:42
POWER tilbyder levering og opsætning af TV, inklusiv montering på væg eller fod, og tilslutning af ekstra enheder.

Og det gør de fleste andre forhandlere også
Af nestla
Dæncker85 skrev: 24 jul 2025, 18:54 Korrekt. Det er 50". De lavede også en 60", men den kostede en formue dengang. Jeg må lade min tålmodighed komme mig til gode og genoverveje 77".

I mellemtiden: Der bliver foreslået Samsung S90D. Hvordan står den op imod LG C4?
Jeg vil nu hellere have S90D med qd oled panel, men det kan man åbenbart ikke købe i dk. Men C4 er da meget grøn i farverne og slet ikke på højde med S90D
Af PeterD
Syntes bare der ofte er underlige små irriterende "fejl"/provlemer ved S90D og deres "QD OLED" men det må trådstarter jo gøre op med sig selv.

Men uden tvivl et fint tv selvom de er tæt på hinanden.
"Popper farverne mere" ?

Måske , men gør det dem mere realistiske som øjet ser eller er der skruet op for både lyset og farveladen ?

Flot er det bestemt

https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1285931399
Af nestla
Ja undskyld hvis jeg har skrevet for meget i denne tråd, men jeg tænkte at jeg ligeså godt kan fortsætte her. Jeg troede egentlig trådstarter ville have max 60". Derfor foreslog jeg et 55" 809 i Bilka.

Der er åbenbart et problem på nogle med green tinting. Kan man så få det byttet, hvis man får sådan et?
Det er vel sådan et de har fået i den test som jeg lagde op i går, for jeg prøvede at undersøge om det også er et problem på S90D woled og jeg fandt dette

Så man burde vel kunne få byttet et tv med green tinting?
Senest rettet af nestla 29 jul 2025, 18:18, rettet i alt 1 gang.
Jeg synes du skal glemme alt det der QD og W paneler og købe philips 55" 809 til 6.300 kr nu. Så får du dit ambilight som du godt kunne tænke dig og Det er heller ikke så mange penge. Så når det TV er blevet "slidt" om nogle år, så har du fået noget mere erfaring med OLED. Skærmene er blevet bedre og forhåbentligt større TV er blevet billigere.