Log ind med sociale netværk
27 mar 2025, 10:17
Så fik vi information fra TCL. Vi har også opdateret TV-databasen, så I kan finder og sammenligne specifikationer på de nye modeller.
Vi får mulighed for at se og måle på modellerne formentlig i starten af maj.
TCL præsenterer X11K, C8K, C7K og flere 2025-modeller
Vi får mulighed for at se og måle på modellerne formentlig i starten af maj.
TCL præsenterer X11K, C8K, C7K og flere 2025-modeller
27 mar 2025, 12:41
Jeg synes, at de ser rigtig lovende ud, men det er svært at vurdere på messegulvene. Jeg forventer ingen revolution, men endnu et skridt eller to frem for TCL.
Jeg synes også, at det er tankevækkende, at QM6K leverer så meget i en billig 6-serie. Det kan vel nok bidrage til at presse priserne hos konkurrenterne.
Jeg synes også, at det er tankevækkende, at QM6K leverer så meget i en billig 6-serie. Det kan vel nok bidrage til at presse priserne hos konkurrenterne.
27 mar 2025, 12:48
Qm7 vs c855 de har jeg spec der ser meget ens ud hvis jeg husker rigtig jeg ved godt du kun har set/vuderet den på messe gulvet men hvad synes du ?
27 mar 2025, 13:03
Min oplevelse er, at de ligger meget tæt. Forbedringerne i miniLED ser lovende ud, men C855 har jo stadig flere zoner, hvilket efter min erfaring gør størst udslag i sidste ende, alt andet lige.
PS: QM7K = C7K og QM6K = C6K.
PS: QM7K = C7K og QM6K = C6K.
27 mar 2025, 13:24
Ja den er jeg med på jeg ved godt samligning skulle have været c8k vs c855
men var nysgerrig på hvor meget bedre de andre var blevet
Jeg har et didikeret tv rum der godt nok er hvidmalet med spot i loftet ingen vinduer
Og har købt panasonic ub-820
Har sony str1080 surround reciver osv
Jeg regner med tvet skal være mindst 85tommer
Man kan få c855 i 85tommer til 16tkr nå det outlet havde jeg ikke set
Har spurgt grok/ai og den anbefaler faktisk c855
Meeen jeg bliver nok lige nødtil og høre din vudering om den c8k eller hisense u9n kan se den får mange flere zoner
har lg c8 nu
men var nysgerrig på hvor meget bedre de andre var blevet
Jeg har et didikeret tv rum der godt nok er hvidmalet med spot i loftet ingen vinduer
Og har købt panasonic ub-820
Har sony str1080 surround reciver osv
Jeg regner med tvet skal være mindst 85tommer
Man kan få c855 i 85tommer til 16tkr nå det outlet havde jeg ikke set
Har spurgt grok/ai og den anbefaler faktisk c855
Meeen jeg bliver nok lige nødtil og høre din vudering om den c8k eller hisense u9n kan se den får mange flere zoner
har lg c8 nu
02 apr 2025, 14:39
Hvad med de danske priserne de må vel os snart komme når når de er frigivet i frankrig?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto