04 mar 2025, 13:44
Ja S95D har One Connect, men boksen kan nu placeres på bagsiden af foden, hvis TV'et står på et møbel.
VILLAFOREVER skrev: ↑04 mar 2025, 14:06 Hvad er egentlig de væsentlige fordele ved QD-OLED frem for WOLED? Lysstyke?WOLED med MLA. Så går du ikke galt i byen
Og er der egentlig noget om det panel lotteri folk er bekymret over?
Og hvad ift Burn-In? Problem endnu?
Jeg gamer meget PS5 Pro og ser mange film/sport/streaming osv.
Skal siges, at det rum det skal bruges i, kan godt blive et par af 30 grader om sommeren. Gør det en foreskel hvilket tv man skal have?
Skal have det klar til Indiana Jones/Mafia/GTA 6
VILLAFOREVER skrev: ↑04 mar 2025, 18:31 Nogle der har erfaringer angående one connect boksenDu skriver jo selv tidligere at du ikke ønsker det efter du har prøvet det i dit tidligere Samsung..,
VILLAFOREVER skrev: ↑04 mar 2025, 13:43 Tak for svar igen.??
Grunden til, at jeg ikke har kigget på S95D er pga one connect boksen. Har prøvet modeller med det. Skal jeg ikke have igen.
VILLAFOREVER skrev: ↑04 mar 2025, 18:31 Nogle der har erfaringer angående one connect boksen til Samsung S95D? Bliver den meget varm. Er der en blæser i den?. Suser den? Piber den? ( Spørger fordi jeg har oplevet det før )Vi har testet den her på Flatpanels: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1726125052
Hvordan er den matte skærm? Er det lækkert?
Går man på kompromi med noget andet?
Nogle erfaringer?
VILLAFOREVER skrev: ↑04 mar 2025, 12:53....Inden for Samsung må det så være.
Iknow 15000 budget for et 55” er meget, men det er fordi jeg gerne vil have det bedste af det bedste.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.