Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Min abbo var udløbet da jeg har fået nyt Kreditkort, jeg fik det kun til at virke ved på deres hjemmeside at lave ny konto og Register med en anden email adresse.

Man skal have brugt samme email adresse til Google pay som er brugt til at Register til F1 TV, ellers virker det ikke. Hvis det så virker, jeg opgav og lavede det nye logind.
JornH skrev: 05 mar 2025, 12:44 Man kan godt købe Premium nu og de skriver se kommende løb i 4 K HDR, det koster 179 kr. pr. Måned

Jeg kunne godt nok ikke betale nu, men må register på ny konto som jeg ikke fandt en måde at gøre…
Vær opmærksom på, at du kan kan streame i 4K HDR på Apple TV 4K. Jeg husker fra vores sidste snak, at du har andre enheder.

Det er også understøttet på Roku, men den TV-platform har vi ikke i Norden.

https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1741258396
Rasmus Larsen skrev: 06 mar 2025, 12:02
JornH skrev: 05 mar 2025, 12:44 Man kan godt købe Premium nu og de skriver se kommende løb i 4 K HDR, det koster 179 kr. pr. Måned

Jeg kunne godt nok ikke betale nu, men må register på ny konto som jeg ikke fandt en måde at gøre…
Vær opmærksom på, at du kan kan streame i 4K HDR på Apple TV 4K. Jeg husker fra vores sidste snak, at du har andre enheder.

Det er også understøttet på Roku, men den TV-platform har vi ikke i Norden.

https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1741258396
Og i chromebrowser heldigvis.
Jeg har personligt et setup med 2x 4K skærme fra PC som jeg bruger til F1. Et til primærvisning og en til onboard. Og så 2 12" tablets som viser data og tracking.
Da jeg skulle have ny konto købte jeg den dyre, kunne ikke se det ikke virker på min nye TV, men
Jeg må bare se det så på UHD kanalen inden det evt. begynder at virke på Google TV appen…
Men nu så jeg to timers test, det var i ret god kvalitet på mit nye TV…
Men de F1 modsiger sig selv, hvorfor skrive Multi view ikke virker på Android, hvis det hele så ikke virker?
Rasmus Larsen skrev: 06 mar 2025, 12:27 Er du sikker? Ifølge F1 TV understøttes 4K-streaming ikke i nogen browser pt.
Jeg kan jo ikke vide det med sikkerhed før næste uge.
Når man køber står Chome som supporteret med UHD under betingelserne (og kun Chrome, ikke Firefox). Men på deres supportside står Chome ikke med.
Vi må se i næste uge :-)
Nu ser jeg hvad jeg kan, men køber nu ikke en Apple tv boks, det kunne min bror finde på da han er hel besat af F1. :) Nu er jeg ret tit ikke hjemme om søndagene, så er det godt at kunne se der når man ønsker på F1 TV…
ZackGem skrev: 06 mar 2025, 13:15
Rasmus Larsen skrev: 06 mar 2025, 12:27 Er du sikker? Ifølge F1 TV understøttes 4K-streaming ikke i nogen browser pt.
Når man køber står Chome som supporteret med UHD under betingelserne (og kun Chrome, ikke Firefox). Men på deres supportside står Chome ikke med.
I see. Jeg har ikke været igennem købsprocessen. Giv endelig en tilbagemelding :)
Rasmus Larsen skrev: 06 mar 2025, 13:21
ZackGem skrev: 06 mar 2025, 13:15
I see. Jeg har ikke været igennem købsprocessen. Giv endelig en tilbagemelding :)
Jeg tror jeg ser hvor det går galt for mig. De skriver at "Premium features" fungerer i Chrome (og ikke andre browsere). Men 4K HDR er ikke en Premium Feature. Det står særskilt under "video". Premium Feature er den nye måder at kunne grupperer flere visninger osv.
Det er med at holde tungen lige i munden :-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8