Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af anders234
Tænker Soundbaren skal bruge 5.1 signalet også lave det om, hvis det er 2 kanals lyd den får kan det lyde meget tamt, altså lidt bas/bund det er en beosound stage soundbar
Brugeravatar
Af hans123
De simulerer man har aldrig hørt noget som er overbevisende.

Bag kanal kommer til at mangle , det er ikke nemt at have bagkanal uden enheder i en stue
Af filmfreak
Så vidt jeg ved er bitraten højere når der benyttes Atmos på Netflix i forhold til alm. 5.1 lyd ,så man kan vel godt sige at lydkvaliteten er højere på Netflix Premium - men det giver vel kun mening hvis man også har noget ordentlig grej, der kan afspille / gengive Atmos .
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er en nødvendighed at det er en højere bitrate.
Af anders234
Ok kunne være man kunne måle bitraten ved det ene og det andet abbonement ved en film med 5.1 men hvordan gør man det kan man hente en app til det
Brugeravatar
Af Radiomanden
Jeg kan måle det på nogle tjenester med min Android Medieafspiller, kan dog ikke måle Netflix, da jeg ikke har den tjeneste. Hvad andet udstyr der kan måle det ved jeg ikke.
Af mbm
jeg er SÅ glad efter jeg fik sat et par stereo højtalere op til mit TV og bare køre god gammeldags 2.0 stereo ud....
Lyden er klar og tydelig. :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er da muligt at det kan det samme som en Android TV boks kan, på Android boksens Remote holder jeg OK knappen nede, så kommer der info på skærmen.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Jeg ved ikke om det er muligt at gøre det med den.