Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af denmagisketangopirat
Hvordan fik du pcbuyit til at shippe den til danmark? Jeg kan kun få den skærmen sendt til UK.
Af telum
Jeg har også haft mine problemer med at købe fra england.

Har kontaktet en række steder fundet igennem pricerunner.co.uk (jeg er umiddelbart mest interesseret i en BenQ FP241W) uden held.

De fleste har ikke skrevet tilbage, mens en enkelt skriver at de kun leverer indenfor UK :((

Edit: @Yakken kommer der snart en test af 2407wfp-hc? Er interesseret i hvor galt det står til med banding og ghosting specielt?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Data til testen er indsamlet, men da jeg tager 2 mdr. til USA igen i næste uge uden kæresten, så er test-rapporter ikke det jeg agter at bruge mine 4 sidste dage i DK på.

Banding: Ikke løst. Ikke noget man lægger mærke til normalt, men det er der. Både før og efter kalibrering.
Ghost images: Ingen problemer her. Jeg kan ikke genkende de problemer der rapporteres om på tftcentral. Skærmen HAR trailing, men ikke noget jeg vil betegne som værre end så mange andre S-PVA paneler med overdrive.
Input lag: Ikke noget der generer i dagligdagen og jeg har uden problemer spillet CS uden at irriteres over manglende respons.
Af Emil Kastberg
Jeg ville bare lige sige, at jeg nu langt om længe har fået bestilt skærmen fra Midt-Data, hvor den var nedsat (og hvor der nu således ikke er flere tilbage =P), så hvis nogen ønsker det, vil jeg med glæde give respons og svare på spørgsmål om den, når jeg får den.