Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af George1
Ja lyder som det samme, måske de kan lave det, ellers et fedt tv, må håbe en øv start giver en god afslutning.
Enig i at fjernbetjening er super lækker.
Af FinnNL
George1 skrev:Ja lyder som det samme, måske de kan lave det, ellers et fedt tv, må håbe en øv start giver en god afslutning.
.
Hvor længe gik der fra du måtte sige farvel til dit tv, til du fik et nyt?
Vil være ked af at undvære
Sent from my iPad using Tapatalk
Af FinnNL
George1 skrev:Fik et nyt med det samme. De kom med et nyt og tog det gamle med, det var super service fra Elgiganten.
Lyder godt Billede tænker om mit tv (outlet)er et der er returneret af samme årsag, og jeg så får et fabriksnyt,

Sent from my iPad using Tapatalk
Af SLL
Service Center gruppen har jeg virkelig dårlig erfaring med. Samsung har ikke selv teknikere som reparerer for dem.

De gange jeg har haft besøg af Service Center Gruppen, har det være sjusket, stresset og sløset mht. at udfører et stykke kvalitets arbejde. Med reparation af det Q90R jeg havde, endte det også helt galt, efter at Samsung havde sendt replacement paneler som enten var fulde af fine ridser, eller defekte. Service Center Gruppens tekniker gjorde det så ikke bedre, ved til sidst, at lægge en skruetrækker under panelet, og begynde at brække i tv plastik rammen, for at få panelet på plads. Det resulterede i, at panelet smadrede. Der var det slut med Q90R, og SCG. Q90R var et super tv, men blev ødelagt.

Nu har jeg fået mig et QN95A 65", som jeg er utrolig glad for. Jeg sidder ca. 2,5 m. fra TVen, og selv 720p, 1080i udsendelser står kniv skarpt. Jeg troede at 65" ville være for stort til afstanden, med afstanden er fin til 65"

Til 15.000 er det et godt tv. Man det må heller ikke være dyrere :-)
Af FinnNL
George1 skrev: 06 feb 2022, 01:11 Mon ikke det er boksen det er galt med, mener hver boks høre sammen med det eksakte tv, håber de kan hjælpe, jeg fik bare en bytter af både tv og boks, da min boks heller ikke ville registrere noget. Elgiganten både hentede det gamle og bragte nyt.
Går ud fra du har mærket på hele OC kablet grundigt da det er meget sart over for vrid, bukninger.
hej igen,
så har der været en tekniker - han havde et print med de han kom, til boksen - han var ret sikker på det var derfor. da det med at de "strider" HDMI vist var en kendt fejl.
det hjalp desværre ikke - så næste skud var oc-kablet, som jeg mente vi havde passet 100% på - men i og med det var et "outlet" model, ved man jo ikke hvad andre havde udsat det for -
kablet blev skiftet - og alt virker igen.
flink og umiddelbart kompetent tekniker - 100% tilfredshed med det forløb, men er da trist over at et nyt tv ikke virker som det skal : 8-)
Af George1
Hvor vil du hen med denne kommentar???
Du kan da ikke lukke tråden, måske der var nogle der havde nogle spørgsmål til trådstarter, feks om den advarsel der var om køb af dette tv, eller måske trådstarter havde mere at fortælle, når den nye skærm kommer op at ringe.
Af Flash_11
Nu har jeg læst med i mange år og har stadig tilgode, at læse én eneste brugbar kommentar fra PeterD.
Mærkefarvet had, ligegyldigheder og direkte løgne leverer han dog i stor stil.