Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ziphnor
kamikazedk skrev: 26 okt 2020, 08:31 Hvis der er fedtede børnefingre på, hvilket der tit er, ånder jeg på stedet med fedtpletter og tørrer af med selvsamme tørre viskestykke. Det virker hver gang, og har aldrig oplevet problemer.
Et bomulds viskestykke er helt sikkert godt til det, det er også det optikere tit bruger til at pudse briller med (som om noget er mere såbare). Ellers tænker jeg at de små klude man normalt får sammen med briller også egner sig fint.

Men lidt større fedtpletter (feks med lidt madrester) kan altså være svære at få af på den måde. Synes det virker lidt vildt at man slet ikke skulle kunne bruge nogen former for rensemidler.
Af kamikazedk
ziphnor skrev: 26 okt 2020, 09:17
kamikazedk skrev: 26 okt 2020, 08:31 Hvis der er fedtede børnefingre på, hvilket der tit er, ånder jeg på stedet med fedtpletter og tørrer af med selvsamme tørre viskestykke. Det virker hver gang, og har aldrig oplevet problemer.
Men lidt større fedtpletter (feks med lidt madrester) kan altså være svære at få af på den måde. Synes det virker lidt vildt at man slet ikke skulle kunne bruge nogen former for rensemidler.
Mine børn får sgu ikke lov at sætte madrester-fingre på :D