Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Supergris skrev: 30 aug 2020, 05:03 Jeg ville faktisk have rådet dig til at vente og se, om POWER igen ville komme med tilbud på Panasonic-modellen i 58" til 4444.-, som de har med jævne mellemrum, at du så nu, måske kan være heldig, at finde den i 65", til en endnu billigere pris, ville være fantastisk, hvis man var på jagt efter et nyt TV på budget, så held og lykke med jagten på nyt TV... :)
Ja lige nu har de tilbud på det fremragende og for kendere, sublime mærke, desværre vist ikke i den størrelse du skal bruge..
Ja Panasonic er et super mærke, og til de 3999 er det et super tilbud, havde det været 5000, ville jeg nok anbefale og vente på et Samsung q70r eller Sony xf90, Samsungen kunne fås til 5555 for en 65" for lidt siden. Disse tv er stadig en klasse over, da Gx800 kan sammenlignes med q60r eller q70t men disse er 120hz, den mest direkte er nok q60t. Det er et godt tv til prisen, men du giver afkald på full array local dimming og derved blooming kontrol. Det er edge led fra bunden og har 2 dimming zones. Det har ikke samme lysstyrke som de andre, men klare sig nogenlunde med hdr10+ og dolby vision.
Men Panasonic har det bedste Oled, som er et special modificeret lg panel som kan levere 1000 nits. Men de ligger ikke så meget i lcd/led tv, og derfor er gx800 faktisk deres største model indenfor led.
Senest rettet af lassekilde 31 aug 2020, 07:47, rettet i alt 1 gang.
PeterD skrev: 30 aug 2020, 08:40 Ja lige nu har de tilbud på det fremragende og for kendere, sublime mærke, desværre vist ikke i den størrelse du skal bruge..
Hvad er der galt med størrelsen (Jeg vil mene, det er et KÆMPE plus!)?
Har du læst overskriften på tråden?