Ringdal skrev:Powers kundeservice siger, de ikke sender mellem butikkerne, desværre.
- det er så en af de mange årsager til at jeg ikke handler hos Power (om jeg så skulle 'gå glip' af et godt tilbud...no way, no how, no Power for mit vedkommende)
Elgiganten:
- fandt (indtilvidere 3 gange) noget som jeg ikke kunne bestille online men udelukkende 'hent i varehus' - ringede 3 gange til Elgiganten og 3 gange ringede det varehus som havde det jeg ville købe tilbage til mig - og 3 gange kunne det godt lade sig at gøre (sende det jeg ville købe til Kbh.) - det drejede sig om ting som kostede mellem 1400kr og 3000kr og som vejede fra ca.1,5kg til ca.15kg (tvivler på at de ville sende noget som kostede 15 eller 150kr frem og tilbage men sende noget som koster 500-750+kr burde aldrig være et problem)
tit og ofte drejer så drejer det sig om at sælge mere og det kræver så at folk besøger et af de fysiske varehuse men sende noget burde aldrig være et problem (landsdækkende service/garanti/afhentning m.m. eksisterer i forvejen så...)