04 jan 2020, 13:59
Jeg drejer den ikke over på noget andet . Jeg søger oplysninger i mit indlæg og får svar omkring fordele og ulemper mm.
Pede8000 skrev: ↑04 jan 2020, 12:40Helt fair. Min sammenligning var så også mere minded på et highend lcd fra nu af. Ikke et gammelt plasma. Har selv haft plasma og mit nuværende LCD giver et klart bedre billede. Laver også dybere sort.Beckham skrev: ↑04 jan 2020, 12:21 Hvis du primært ser almindelig HD flow tv, så kan man måske også diskutere om OLED kommer til sin ret. Vil selvfølgelig stadigvæk give et rigtig godt billede, men det er ikke her at OLED for alvor shiner.Her er jeg slet ikke enig. TV fra en god kabelforbindelse ser absolut fantastisk ud på et OLED. Man oplever en klar forbedring når man hopper fra Plasma til OLED.
Beckham skrev: ↑04 jan 2020, 15:03Helt sikkert, har et plasma i soveværelset, og der er sort niveauet ikke imponernede. Det er ved at være en ældre sag, men et meget driftsikkert Panasonic.Pede8000 skrev: ↑04 jan 2020, 12:40Helt fair. Min sammenligning var så også mere minded på et highend lcd fra nu af. Ikke et gammelt plasma. Har selv haft plasma og mit nuværende LCD giver et klart bedre billede. Laver også dybere sort.Beckham skrev: ↑04 jan 2020, 12:21 Hvis du primært ser almindelig HD flow tv, så kan man måske også diskutere om OLED kommer til sin ret. Vil selvfølgelig stadigvæk give et rigtig godt billede, men det er ikke her at OLED for alvor shiner.Her er jeg slet ikke enig. TV fra en god kabelforbindelse ser absolut fantastisk ud på et OLED. Man oplever en klar forbedring når man hopper fra Plasma til OLED.

Hr. Hjort skrev: ↑04 jan 2020, 16:18 Korreborg hvad er det i mit indlæg jeg efterspørger? Derefter kan du spørge dig selv om du svarer på det.Du spørger ind til reklamationsretten fim. OLED burn in, og dertil svarer jeg konstruktivt:
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.