Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sephia
Jeg bestilte et 42 PX70EA hos P&P radio igår til 10000.- og der sagde ham jeg snakkede med at det var incl. lev. til døren.
Jeg regnede også med at jeg selv skulle køre op og hente det, da der står AFH. pris på deres site, men som sagt sagde ham jeg snakkede med at de lev. til døren.
Af sephia
Så skulle der håb, har lige modtaget svar fra P&P Radio at mit 42'' PX70EA skulle lande oppe hos dem idag.
Så havde min lille søn sgu ret, da han sagde imorges at det er jul nu. :p
Af sephia
så er mit 42'' PX70EA på vej, har lige modtaget en mail fra P&P Radio, at de kommer med mit tv i aften.
Det sgu kanon service, når man nu tænker op at de først har fået det ind i butikken idag. :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
Af shearer
har købt mit ved et anden panasonic center. meget billigere end hvad i har fået det til, ved PPRadion.

men sådan er det jo. i vil kunne have sparet ca 2000.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis vi snakker om en af de 50 butikker der hedder "panasonic center" så har du enten fået en demomodel eller også må du have snakketøjet i orden.

På deres egen side koster 42PX70 11.999,-
http://www.panasonic-center.dk/produkte ... 2px70e.htm

Et ikke-parallelimporteret PX70 koster sjældent under 8000 kr. Det gør et parallelimporteret TV for den sags skyld heller ikke, så du skal måske lige smide et link der bekræfter dig udsagn?
Af shearer
Det er ikke parallelimporteret eller en demo model. jeg hentede det selv. og var med helt inde på lageret efter det. og hjalp med at tage kassen ned fra reolen.

komme med et link ? Er ikke med. det er købt i et panasonic center. ikke via nettet. Handlede direkte i butikken og ja. går ud fra jeg havde snakke tøjet i orden. da jeg kunne få det til den pris.

Men de skal jo også sælge for at kunne overleve. og de tjene pænt på de tv'er i forvejen ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Min pointe var mere at da prisen på nettet er ret meget højere end den du fik i butikken, så ville det være rart hvis andre kunne få syn for sagen og således spare penge ligesom du.

Det er jo ikke sikkert at alle panasonic centre er så gavmilde.
Af shearer
korrekt

Men de fleste burde også at vide. at man næsten altid kan presse dem mere, ind hvad det står til på nettet.

På panasonic centerets side, står den som du skrev til de 12,000 men se på ppradio. der også er under panasonic center. han sælger den til 10.000 incl levering.

så man skal ikke ligge meget i de priser på panasonic center.
Det var også derfor jeg tog, ned i butikken og forhandlede om prisen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, det er bestemt ikke altid tilfældet at du kan presse prisen så langt ned. I DK får du jo en dansk garanti på varene i butikken og disse TV er generelt dyrere end de parallelimporterede versioner du finder på nettet.
Af Havgasse
Der er jeg ikke helt enig.... Der er mange steder det er billigere. Her koster 42 tommeren feks kun 1151 euro.

Webpage Title

Det er godt nok PV modellen, men den er identisk med PX bortset fra at der ikke er en DVB-Tuner i. Fordelen ved at købe i tyskland er også at de kan levere mens danske forhandlere melder udsolgt. Bortset fra ppradio der åbenbart løbende får levering.

PS. 37 tommeren koster der 1089 euro
Af koden
Ja men DVB-T er vel også en væsentlig forskel eller hvad?
I hvert fald i 2009 når man overgår til digitalt.

Hvis man skal have en DVB-T ved siden af, så får du en ekstra fj.betj. og en ekstra boks.

Hvem gider det?

Så man kan vel ikke sige det er samme TV....og dermed en billiger epris.
Brugeravatar
Af azrael
DVB-T er sådan set kun interessant for dem, der idag tager tv-signalet ned via egen antenne.