Log ind med sociale netværk

05 nov 2019, 20:24

Der er ingen mulighed for, at tilføje yderligere enheder, heller ikke fra B&O.
Min oplevelse er helt klar, at de fire bas enheder giver en meget flot, fyldig og kontroleret bas/woofer effekt. Dette gælder skam også ved film sekvenser med eksplosioner, knust glas og gang i den. Om man så syntes det er nok uden en seperat woofer er selvfølgelig individuelt.
Man kan vel ikke afvise, at B&O måske på sigt kunne overveje, en løsning hvor det er muligt at opbygge, et ægte surroundsystem op omkring Stage som center og fronthøjtaler.
Hvem ved !!!!!

Min oplevelse er helt klar, at de fire bas enheder giver en meget flot, fyldig og kontroleret bas/woofer effekt. Dette gælder skam også ved film sekvenser med eksplosioner, knust glas og gang i den. Om man så syntes det er nok uden en seperat woofer er selvfølgelig individuelt.
Man kan vel ikke afvise, at B&O måske på sigt kunne overveje, en løsning hvor det er muligt at opbygge, et ægte surroundsystem op omkring Stage som center og fronthøjtaler.
Hvem ved !!!!!
									  06 nov 2019, 12:59

Mig bekendt bliver det ikke Stage, som bliver centrum for dette, men en ny variant.

13 nov 2019, 19:03

Ja, det må være indbegrebet af, det ultimative æstetisk surround set'up. 
Hvis B&O vil ud til et lidt bredere publikum " Money vice", kunne en serie af nye enheder måske være værd at overveje. Men smukt set-up Peter P.

Hvis B&O vil ud til et lidt bredere publikum " Money vice", kunne en serie af nye enheder måske være værd at overveje. Men smukt set-up Peter P.
									  13 nov 2019, 19:09

Det lyder godt Torben, ser frem til jeres test.
Når I nu finder tid til det, kunne I så teste om der er forskel på surround effekten, når den er henholdsvis vertikal og horisontal placeret. Jeg har kun hørt den væghængt, men når nu B&O selv lægger op til to mulige placeringer, kunne det måske være en test værdig.

Når I nu finder tid til det, kunne I så teste om der er forskel på surround effekten, når den er henholdsvis vertikal og horisontal placeret. Jeg har kun hørt den væghængt, men når nu B&O selv lægger op til to mulige placeringer, kunne det måske være en test værdig.
									  13 nov 2019, 19:19

Det bliver også testet, ja. Pt. ligger den ned, men der er medsendt et specielt bordbeslag til testformål, som tillader at man stiller den op også. Lydmæssigt skulle den levere bedst når den hænger, da midterenhederne så skyder fremad og siderne skyder lidt skråt op. I liggende tilstand skyder midten direkte op i loftet, hvilket gør det svært at bruge diskant og fuldtone til ret meget nyttigt, da det ikke skydes frem mod lytteren. 
Jeg har den desværre kun en uge, så jeg har ikke lige så meget legetid, som med Ambeo.

Jeg har den desværre kun en uge, så jeg har ikke lige så meget legetid, som med Ambeo.
									  14 nov 2019, 20:33

Jeg overvejer stærkt en Beosound Stage, men kender i nogle B&O forhandler, som man kan forhandle prisen med?

Samsung 55HU7505

19 nov 2019, 11:43

Som kom testen af B&O Stage fra FP.
Godt, grundigt og professionelt arbejde som altid.
Ser frem til at mit LG C9, samt B&O Stage lander hjemme i stuen. Kan sgu nok ikke helt afholde mig fra, at en B&O Remote går med i posen
https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1574076879

Godt, grundigt og professionelt arbejde som altid.
Ser frem til at mit LG C9, samt B&O Stage lander hjemme i stuen. Kan sgu nok ikke helt afholde mig fra, at en B&O Remote går med i posen
https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1574076879
									  19 nov 2019, 13:30

Nej, den må du ikke snyde dig selv for. Jeg fik faktisk ikke spurgt ind til om man kunne vælge mellem de to varianter af BeoRemote One, men hvis du kan, så sørg for at få den UDEN Netflix og Amazon-øjebæerne i toppen. Den findes i en helt anonym version med genvejstaster øverst i stedet.

19 nov 2019, 14:28

Øjebæ er jo ligefrem diplomatisk pænt sagt. Jeg ved ikke hvem der hos B&O tabte makronerne den dag de to knapper kom på, men tro mig..  den udgave finder ikke vej til matriklen her 

Godt du lige nævner det i tråden her som et ekstra OBS punkt

Godt du lige nævner det i tråden her som et ekstra OBS punkt
									  19 nov 2019, 14:56

Hejsa
Kan BeoRemote One bruges på LG C9 uden Beosound stage?
Altså i stedet for den medfølgende LG magic remote.
Takker

Kan BeoRemote One bruges på LG C9 uden Beosound stage?
Altså i stedet for den medfølgende LG magic remote.
Takker
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto