Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Frederik F
Har du fået tv'et? Er det godt?
Jeg er også rimelig hooked på den model og har undersøgt priser forskellige steder, og PC-Netto ser umiddelbart ud som om de har det til den billigste pris. Kan du anbefale at handle med dem?

Mvh. Frederik
Af Lukeseye
Hejsa Frederik

Nej har desværre ikke fået det endnu, men sidst i næste uge skulle det være her. Hvad angår pc-netto så har jeg indtil videre kun været tilfreds. Hurtige og præcise svar på mail.
Har set tv´et i brug i Merlin hvor det ikke helt kom til sin ret, da det jo er store rum og ambilight ikke rigtig kan ses, men selve billedet var sweet.
Af DavidBo
Hej
Når du får det, kan du så ikke lige undersøge, hvor godt det er til at vise hurtige bevægelser. Ex tennisbolde i tenniskampe eller forrmel 1 løb.
Jeg har hørt rygter om, at det ikke viser netop nævnte særlig godt (Den viser 2 bolde i stedet for 1).
Af Lukeseye
Håber at have det sidst i næste uge. Skriver så snart jeg har tjekket det, men umiddelbart skulle det ikke være et problem med en responstid på 3ms og så er det 100 mzh.
Af Malone
Så nu må du da have modtaget dit tv, kom venligst med en update! Så vi andre kan se om vi skal have invester bukserne på! 8)
Af Lukeseye
Hejsa undskyld det tog så længe men leveringsdatoen blev skubbet et par gange.
Har lige sat det op idag og det første indtryk er bare WOW, det skal så siges at mit forrige tv var et 52 tommer bagprojektion fra Thomson.
42pfl9732d er helt bestemt alle pengene værd og ambilight er total fedt især i et helt mørkt rum. Skriver mere når det er blevet prøvet rigtig af.
Af Frederik F
Nu når du har haft det en uges tid, hvad siger du så til det Luke? Er det stadig et helt fantastisk tv og hvordan fungere det med analog signal, video/dvd og til konsol?
Håber du tager dig tid til en lille rapport så jeg er bedre stillet inden jeg smider alle mine tv-penge efter det tv.

Mvh. Frede
Af Lukeseye
Må sige at det holder hele vejen. Billedet er knivskarpt og jeg indtil videre ikke oplevet forsinkelser i billedet. Har desværre ingen konsol så det kan jeg ikke udtale mig om. Siger bare, at hvis jeg skulle købe et tv igen skulle det absolut være dette, selv min kæreste er imponeret over det og hun er ellers ikke specielt interesseret i sådan noget. Hvad ambilight angår så skal du glæde dig til at opleve det.
Af Corto
Hejsa.

Har du surroundanlæg tilkoblet?
Hvis ja, oplever du så delay på billedet i forhold til lyden hvis du kobler: Antenne -> Receiver/Forstærker -> TV & Højtalere?

Pft.
Martin
Af Lukeseye
Nej har ikke sat det til endnu og der kommer desværre til at gå et stykke tid inden det bliver sat til.
Af Frederik F
Har du da haft problemer med det Corto?