Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grill-bill
jado skrev:På "Recorder.dk" har jeg lige læst følgende:

Samsung Prestigeservice er en ny gratis service til kunder, der køber et Samsung LCD- eller plasmafjernsyn i størrelsen 40” og opefter. Opleves der tekniske problemer med fjernsynet, vil man få besøg af en Samsung-tekniker senest dagen efter.

Man modtager yderligere information om den nye service, når man køber et Samsung TV på 40" eller derover, hos en af de autoriserede Samsung-forhandlere. Servicen gælder i to år fra den dag hvor TV'et er købt.

det afhjælper problematikken omkring reklamationer en del.

Jeps.. men det er sansyneligvist kun fjernsyn fra samsung danmark. Alle de M86BD'er man kan købe til en 12000 kr ca er paralelimporterede, det vil sige at dem vil samsung danmark ikke have noget at gøre med.. hvis du skal have et fra samsung dk skal du have et der hedder M86BDX eller noget i den stil.. ;)
Af Lassefar
M86BDX /XEE for at være helt nøjagtig
Af Qax
Jeg har et LE40-M86BDX fra LCDplanet og der fulgte en engelsk vejledning med.
Så der lugter jeg også lidt parallelimport?!?
Men jeg gav kun 10.999 for det, og ikke 15.999 som EL-giganten på fisketorvet vil have for den samme skærm.

På siden af panelet står der:

Model Code: LE40M86BDX/XEC
Serienummer:
Version: SQ02

Er der en her der kan sige mig om det er den rigtige version, hvor movie plus fejlen osv er rettet?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du har købt det på nettet så vil du næsten med garanti have fået besked hvis det ikke var parallelimporteret. Det plejer forhandlerne at skilte ret kraftigt med.
Af Qax
det var hos en forhandler på åboulevarden i København.

jeg handler ikke den slags på nettet.