Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af stenje
Har haft det siden fredag 24-08-07 og kan kun sige at det er det bedste
jeg har set med analog signal, med ps3 er den bare super. Jeg stod også og skulle vælge mellem px og pz. Jeg valgte at købe 70pz med ps3 hos geco til 19000- og det er bare fedt!
Af mcmejsner
Var inde hos Geco og se 50pz700 sammen med en ps3, og nøj det så nice ud.

Tror jeg skal overtale konen til 42PZ70E med PS3..
Af Rimaraf
Du har ikke oplevet noget (kan ikke huske ordet så kalder det bare semi-burn-in) på det ved brug af PS3'eren og almindeligt tv-kiggeri, som jo begge er med "faste" elementer i billedet?
Af mcmejsner
Så er der blevet bestilt et styk 42PZ70E med PS3

Bestilte det i morges, og får det allerede leveret i aften. Super service må man sige.

Glæder mig som et lille barn.. (B
Af mcmejsner
Så fik jeg fjernsyn og PS3..

Og må sige, at jeg er tilfreds med billedet.. Ser dejligt ud. Var dog noget overrasket over hvor stor forskel 10" ekstra det giver.

Fik også leget lidt med PS3 i dag, og at se traillers i 1080P er bare ud over alt forventning..

Jeg er dog løbet lidt ind i et problem.

Jeg købte et Ionic Flexo XL vægbeslag med til, men kan ikke finde nogen information omkring hvordan det skal monteres på fjernsynet, og det fremgår ikke af vejledningen til fjernsynet. Der er heller ikke umiddelbart lavet skruehuller til det på bagsiden af fjernsynet.

Nogen som har samme fjernsyn, som kan melde, hvordan de har fået det op at hænge på væggen?
Af mcmejsner
Fik snakket med Geco, som kunne oplyse om, at der er 4 plastikdutter bag på, som skal afmonteres for at komme til at skrue beslag på, hvilket der ikke var oplyst nok om i manualen, men har fundet ud af det.