Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kll1978
pmeinert skrev:Her er de ting der afviger:

6. Model option: BDPFLASHTLP
Den mulighed har jeg ikke, min er indstillet til BDP/TLP
28. TTX group: AUTO
Har sat den til West Europe, men det er muligvis unødvendig
30. PDP Group c5e_dam: "TOM"
Min er CSE_DMA og kan ikke ændres

Lyder underligt at den ikke kan låse kanalerne under automatisk opsætning. Men håber at nogle af forskellene muligvis kan ændre det. Er dit antennesignal iorden? Du kan evt. slå LNA til i indstillingsmenuen hvilket efter hvad jeg forstår skulle forstærke et svagt signal. Jeg har ikke haft problemer med indstilling af kanalerne. Heller ikke før jeg skiftede indstilling til Dansk.
6. er det samme som din, fik skrevet forkert
28. ændret til West Europe, men stadig det samme problem
30. PDP Group: C5E_DMA (fik skrevet forkert)

ikke nogen forændringer - stadig det sammme problemer. Fjernsynet ryger tilbage.

Jeg ved ikke om jeg skal bytte til en anden og prøve og se om det så vil lykkedes eller skal jeg droppe multimediaworld helt???
Af pmeinert
kll1978 skrev: Jeg ved ikke om jeg skal bytte til en anden og prøve og se om det så vil lykkedes eller skal jeg droppe multimediaworld helt???
Jeg kan ikke hjælpe dig, men du har muligvis bare været uheldig og en fabrikationsfejl kunne ligeså godt forekomme fra en anden forhandler. Easyshopping hvor jeg købte har heller ikke det bedste ry, service øjemed, men jeg har heldigvis ikke haft nogen problemer og dermed grund til at teste det. Laptops.dk har jeg gode erfaringer med i anden sammenhæng, men de var ikke de billigste. Held og lykke