Log ind med sociale netværk
15 sep 2016, 12:17
ja rigtig glad for mit samsung
Ved ikke om jeg har været heldig med mit eksemplar. men der er INGEN af de skavanker jeg har oplevet ved andre TV (har haft 3 andre hjemme)
LGén var helt slem.
Ved ikke om jeg har været heldig med mit eksemplar. men der er INGEN af de skavanker jeg har oplevet ved andre TV (har haft 3 andre hjemme)
LGén var helt slem.
15 sep 2016, 12:34
Fedt! Med mindre der er nogle der har haft meget bedre erfaring med Sony, så tror jeg det bliver KS8005 
15 sep 2016, 13:40
Jeg har haft begge modeller hjemme og der er ret ens. Du bør nok se på hvilket af styresystemerne du synes bedst om. Samsungs kører helt klart hurtigst og så har deres model PIP med 2 tv-kanaler. Android har dog Cast-funktionen (som du dog kan købe med en Chromecast til Sony), som virker ret godt.
15 sep 2016, 13:42
Har både Apple tv og chromecast til soveværelset
det er derfor ikke vigtigt for mig om tv'et kan, selvom jeg godt kan se det smarte i det
Kunne du mærke forskel på billedet? Og hvilket et endte du selv med?
Kunne du mærke forskel på billedet? Og hvilket et endte du selv med?
15 sep 2016, 14:39
Jeg købte sidste år, så jeg har ikke købt nogen af de to. Sony har bedre bevægelseshåndtering, hvilket betød en del for mig, og micro-stutter går mig virkelig på, så mit valg var nemt.
I år er OLED kommet så langt ned i pris, at jeg nok ville være hoppet på en af de modeller i stedet.
I år er OLED kommet så langt ned i pris, at jeg nok ville være hoppet på en af de modeller i stedet.
15 sep 2016, 14:42
Hmm, kan være man skulle overveje Sony så, havde du på den model du prøvede nogle problemer med banding og clouding? 
17 sep 2016, 19:18
Så endte det sgu med et 65KS8005 og må sige at jeg ikke savner noget fra mit LG andet end smart tv'et, Magic Remoten, og hurtigere kanalskift.
tv'et har et flot billede og ingen af de problemer, som mit LG havde. Så nu er det lidt sjovere at se fodbold
mange tak for hjælpen til alle som skrev, og fortsat god weekend!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto