Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej hej du skal ikke lytte til de tosser, de er salgsmænd for sony og Panasonic. kig på andre forum posts fra i hvert fald PeterD og du vil se at alt hvad han siger er sony/Panasonic propaganda.

Jeg har ignoreret alt hvad de har sagt herinde og sidder nu med et JU7005 og det er et super TV, hold dig fra 6 serien hvis du kan da 7 er meget bedre ^^

Hilsener Dr. Krieger
Dr. Krieger skrev:hej hej du skal ikke lytte til de tosser, de er salgsmænd for sony og Panasonic. kig på andre forum posts fra i hvert fald PeterD og du vil se at alt hvad han siger er sony/Panasonic propaganda.

Jeg har ignoreret alt hvad de har sagt herinde og sidder nu med et JU7005 og det er et super TV, hold dig fra 6 serien hvis du kan da 7 er meget bedre ^^

Hilsener Dr. Krieger
De caps og komponenter Sony og Panasonic bruger er af højere kvalitet, deres TV har en lavere fail rate end Samsung, det er er ikke nogen hemmelig, spørg en der lever af at rep TV :)

Personligt har min vennekreds og familie haft rystende mange Samsung og LG tv der er gået i stykker lige efter 2 år.

Samsung er verdens største TV producent, de tænker efterhånden kun på penge og profit lige som Apple, de er begyndt at springe over hvor gærdet er lavest, og de har masser af penge, jeg synes godt man kan tillade sig at være kritisk over for dem når de er så store og alligevel vælger ringe komponenter der koster få øre mindre.

Jeg siger ikke at dit TV vil gå i stykker, men jeg synes at Samsung er overvuderet når det kommer til holdbarhed.

Og jeg er selfølgelig ikke salgsmand for nogen :) jeg er en gammel overvægtig håndværker der synes at folk skal vide at der er altså andre TV mærker her i verden end Samsung.