18 mar 2016, 17:36
Ju7005 er dog en glimrende skærm..ligesom så mange andre.
Mfede skrev:Uanset hvad jeg skriver eller linker til, vil folk trække kortet " Ja, men Samsung sælger også flere skærme end XX, så et par fejl gør intet"PeterD skrev:Nej, det gør det ikke. Hvorfor påstår du det?Mfede skrev:Hvorfor vil du påstå det? Kan du finde Full HD-TV som får bedre anmeldelser til 6.000 kroner?Det kommer vel an på hvor langt fra man sidder fra tvet?
Jeg ville tage ud og prøve skærmene af, men umiddelbart ville jeg hælde til en af Samsung-modellerne pga. Tizen, som jeg tror vil være et bedre valg til din far end Philips android, som stadig lider af en række fejl og nedbrud.
Philips er ikke noget dårligt valg ifg. diverse tests og hvis Android har fejl og nedbrud så kan det ofte siges det samme om den generelle kvalitet hos Samsung skærme efter et par år..
https://www.quora.com/Is-Tizen-better-than-Android
Men sådan kan man blive ved. Ud og prøv skærmene og se hvad I foretrækker
Men jo. Det er en glimrende skærm som (også) er prissat utroligt aggressivt, men jeg er sikker på trådstarter og familie nok skal blive tilfreds med skærmen. Husk nu at indstille skærmen korrekt!
Hvis du læser diverse tests, bl.a. flatpanels' af Philips 7600, så fremgår det netop, at android på deres model ikke er i mål. Det kan også læses i de tests du selv har linket til, PeterD.
Det handler om den daglige brug af skærmen, og det kan slet ikke sammenlignes med en påstand uden belæg om at Samsungs skærme går mere i stykker end andre mærker - medmindre du endelig har tænkt dig at komme med et bevis for den påstand som du elsker at gentage herinde?
Derudover er dit link til en debat om Tizen vs. android over et år gammel, hvor Philips skærme med android slet ikke var kommet endnu - altså mere en forudsigelse og fuldstændig ubrugeligt. Vil du ikke være sød at læse, hvad du bruger til at argumentere med og have lidt kritisk sans?
Trådstarter:
Modellerne er ret ens så vidt jeg lige har kunnet søge mig frem til!
Ju7005 er dog en glimrende skærm..ligesom så mange andre.