Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilket TV ville du vælge?

Det havde nok blevet OLED for mig, hvis priserne og tilbud nu ikke havde nogen indflydelse var nummer 2 og 3 nok blevet 8005 Samsung og Sony 8505c.. Hvis Android kommer ordentlig op og køre blev det muligvis nok omvendt..

Det kunne ligeså godt ha blevet Pana 700 også, men for mig er det frygtelig irriterende med det oldgamle interface de f.eks. Har i deres EPG, det er for belastende for mig..
Nu hvor der er sat et budget på op til 15.000 kr. af, så ville jeg sq fyre det af på OLED'en. Hvis prisen var en faktor, så får man mere for sine penge i flere af de andre modeller, hvor jeg nok selv ville hælde til X85 eller JU7-serien. Du kan dog få 65" i de modeller inden for budgettet, og i så fald ville jeg helt klart se på de to.
Torben Rasmussen skrev:Nu hvor der er sat et budget på op til 15.000 kr. af, så ville jeg sq fyre det af på OLED'en. Hvis prisen var en faktor, så får man mere for sine penge i flere af de andre modeller, hvor jeg nok selv ville hælde til X85 eller JU7-serien. Du kan dog få 65" i de modeller inden for budgettet, og i så fald ville jeg helt klart se på de to.
Er visning af sport samt input lag i forbindelse med konsolbrug acceptabelt på EG910V'eren - og er EG910V i øvrigt samme model som EG9100 som er rated her http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/eg9100?

I så fald - så ser det da temmelig fornuftigt ud!
Dureston skrev:
Torben Rasmussen skrev:Nu hvor der er sat et budget på op til 15.000 kr. af, så ville jeg sq fyre det af på OLED'en. Hvis prisen var en faktor, så får man mere for sine penge i flere af de andre modeller, hvor jeg nok selv ville hælde til X85 eller JU7-serien. Du kan dog få 65" i de modeller inden for budgettet, og i så fald ville jeg helt klart se på de to.
Er visning af sport samt input lag i forbindelse med konsolbrug acceptabelt på EG910V'eren - og er EG910V i øvrigt samme model som EG9100 som er rated her http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/eg9100?

I så fald - så ser det da temmelig fornuftigt ud!
EG9100 er blot den amerikanske model af samme TV, så det ser ganske fornuftigt ud, ja :)