01 feb 2016, 22:09
Ja det har du helt ret i,det er vær at tage med i betragtning. Samsung skærmen havde hvis også været nede i pris for et par uger siden kunne jeg lige se...
X85 var da hvis den eneste som fik en Top anbefaling. Mener ikke at Samsung skærmen fik det ,jeg har læst andre stedet at samsung skærmen ikke er så god til alm sd kanalerHvad med at kommentere ud fra noget konkret og ikke spekulation tak
[/så er det jo bare at håbe på da de får fixet den med de 2 tuner optage funktionen (pause live tv er nice), samt Android 6.0 version det skulle den hvis nok få ikke ?.. Samt de andre små bugs der er på den pt bliver fixet så ville det være et super tv i 65 tommer klassen. Jeg må i elgianten og se dem live.....quote]
Livet er for kort for håb min dreng, i hvert fald i denne sammenhæng, køb noget konkret
Swingking skrev:X85 var da hvis den eneste som fik en Top anbefaling..Panasonic CXC725 fik også. CX700 er mere eller mindre samme skærm på billedsiden
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.