19 nov 2015, 22:13
Så hjem med TV'et og prøv af hvordan det virker hos dig selv er den bedste løsning.
/Dan
donoester skrev:Forresten tak for dit svar i din anden tråd, IbOlesen - og også til dig Torben Rasmussen, hvis du læser dette :-)Du skal lige være opmærksom på at det billede du ser i Elgiganten ikke kan sammenlignes - når du tænder fjernsynet starter det med at spørge om du ønsker butiks eller hjemme setup - der er meget stor forskel i hvad billedet er optimeret til - i butikkerne er der meget lyst i forhold til de fleste hjem, det er de nødt til at tage højde for.
Jeg havde kigget på CXC725 i Elgiganten i hvad jeg mener var 50". Godt nok stod den bare med et fast billede, men uden at kunne lave en direkte sammenligning med CX800 på stedet, så syntes jeg betragningsvinklerne var forbløffende gode. Om det så har noget med valget af det specifikke billede at gøre skal jeg så ikke kunne sige - der var sjovt nok ikke en sælger jeg kunne spørge lige på det tidspunkt.
Har du tilfældigvis fundet et sted eller har du sammenlignet CX800 el 725 i forskellige størrelse - herunder den i 40" ?
Det kan nok være jeg ender i præcis samme situation - får et tv "på prøve", det er virkeligt svært at træffe et valg, for det er lidt som pest eller kolera, og om 3 år er OLED sikkert normen i samme prisklasse...
Så hjem med TV'et og prøv af hvordan det virker hos dig selv er den bedste løsning.
/Dan