19 okt 2015, 12:47
65x8505c på tilbud hos wupti til 16k. Har svært ved at få øje på en bedre 65" i den prisklasse
KB76 skrev:65x8505c på tilbud hos wupti til 16k. Har svært ved at få øje på en bedre 65" i den prisklasseNu bliver jeg da helt i tvivl.
White Tiger skrev:Kan ikke tro at Phillips har et bedre sortniveau end 65X8505C.KB76 skrev:65x8505c på tilbud hos wupti til 16k. Har svært ved at få øje på en bedre 65" i den prisklasseNu bliver jeg da helt i tvivl.
Jeg endte med at købe Philips PUS9809, men bør jeg afmelde og købe Sony 8505C?
Overvejer det kraftigt, omend Philips skulle have et bedre sortniveau.
Det eneste dårlige jeg har læst om Philips, er streaming af 4K grundet manglende HEVC. Men det er ikke noget jeg bruger og der skulle også komme en UHD boks. (Godt nok meget forsinket)
Aaargh, svær beslutning....
White Tiger skrev:Til info har jeg afmeldt det Philips og Sony'en kommer idagJa, hvis du kan leve med den bunke fejl det har, så har du skudt den døde papegøje.
Lyder til at det var det rigtige valg....
PeterD skrev:Kunne være lækkert, hvis du kunne..Jeg skal gøre hvad jeg kan, for at huske at komme med lidt tekst.
Når du har fået det hjem og indstillet det, fået set lidt sport og film, lige om 2-3 ugers tid (eller mere?), havde lyst til at skrive hvad dit generelle indtryk er nu når du ser tv..
Sortniveau i forhold til før.
Farver i forhold til før.
Tager det lang tid fra standby til det er"klar"?
Panorering når du ser film? Glidende?
Og så om du også kan anbefale skærmen?
Det er dejligt med brugeranmeldelser fra "Normale mennesker" uden alt muligt måleudstyr og andet som teksterne har.
På forhånd tak.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.