Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chanodc
JU7005 er et rigtig lækkert tv, men uden for mit budget.
PeterD skrev:....Men...
...men...når man kommer fra et plasma billede? O-O
Jeg kan sagtens følge dig Peter - mit plasma leverer et ganske fint billede, men det er ikke godt nok til konsol. Det er kun hd-ready... Og så er det ved at være en øjebæ i forhold til nutidens skærme :D
Af Grandahl
Samsungs 6'er serie har de senere år været et af de tv der kaldes "value for Money" Serien er også anbefalet på dette site..
Ved ikke hvor meget du vil give for et tv når nu Ju 7005 er i overkanten.. Men her er et bud

http://www.pricerunner.dk/pl/2-3054036/ ... ign-Priser
Af capi
-Der står på deres hjemmeside de har få på lager :-)

Har også set det i Føtex.

24. sep 2015, 10:00#220328 Og dette er udsolgt?

https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle ... _Alle%20TV

Fordi: "There are three great reasons for gamers to love this TV. First and most importantly, its input lag - the time it takes to render pictures - measures just 19ms. This is an exceptionally low figure for a TV, and clearly helps your performance in fast-reaction games.

The 50W829 also works wonders with game images thanks to its excellent contrast, colour and motion reproduction. And finally at £600 it's outrageously good value for such a high-quality 50-inch TV"

www.techradar.com
Af capi
Sony 55" Smart-TV KDL-55W805B LED Sony 55" Smart-TV KDL-55W805B LED
1 2
3D - Full HD - DVB-C/T2/S2 - MPEG-4
Skriv anmeldelse
4.999 kr. 6.999 kr.
Du sparer 2.000 kr.

Gratis levering
Få på lager
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Chanodc skrev:Jeg har svært ved at lure Samsungs modelopdeling i Danmark. Jeg kan finde en masse test af input lag på modeller i alle deres serier, men foruden første tal (f.eks 6xxx), så passer resten af modellerne i det store udland ikke med dem på det danske marked. Ændrer de numre alt efter hvor de bliver solgt?
6-serien er en kædemodel, så hver kæde/butik har deres egen variant med særlig modelnummer, bl.a. så det er sværere at prissammenligne. I store træk er det samme skærm.