Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af hans123
Til at starte med så kan jeg oplyse at jeg intet Panasonic tv her , men 2 Philips og et Sony i stuen.

Og ja jeg syntes bedst om Panasonic TV. Især de nye modeller som gør det godt.
Og næste tv bliver næsten helt sikkert også fra Panasonic hvis ikke det bliver et OLED fra LG .

Samsung laver også tv med super godt billede. Og de sælger også mange.
Men når der bliver spurt til anbefalinger har vi nok hver især nogle vi syntes bedst om.

Når jeg læser her og på recordere kommer der tit indlæg med Samsung problemer, personligt syntes jeg listen er lang. Og bliver ved. Derfor anbefaler jeg ikke Samsung
Af Grandahl
Sikke en tynd forklaring, jeg havde heller ikke regnet med andet. For du har ikke noget belæg for de anklager, det er komplet usagligt.

Men jeg er da enig i at Panasonic laver en del gode tv.
Af PeterD
Det har vi snart hørt om i flere år...

Nogle sætter jo en ære i at være "De Største" .Bare de har fået indmaden i orden går det nok.

http://www.cnet.com/news/samsung-power- ... t-follows/

Man skal jo ikke skyde gråspurve med kanoner...så:

Gad vide om "magtbalancen" ændrer sig når kineserne får taget sig sammen..?

Men: Hvis man er tilfreds med den kvalitet/ pris man får for produktet er det vel ligegyldigt, hvad mærke det er..

Priserne falder jo hurtigt alligevel, uanset hvad mærke man køber.

Så kan der være features man simpelthen ikke KAN undvære når man først har prøvet det og det står rigtigt i stuen..Ambilight er et bud.
Tak for alle de mange svar. Kan godt se at det går lidt hen og bliver lidt en smags sag, men må jo betyde at begge TV er et fornuftigt køb, eftersom der ikke rigtig er noget reelt nyere belæg for ikke at skulle købe hverken LG eller Samsung. Er enig i at Panasonic kunne være et godt bud, hvor har du fundet den til 18.000,- men så stadig er det 3000,- over mit max budget, ikke fordi jeg ikke har pengene, men det ender bare med at være en skrue uden ende. Tror aldrig rigtig jeg blev klogere på hvilken jeg vælger, men i får alle mange tak for jeres bidrag.

MVH Martin
Af PeterD
Held & Lykke!

Ja som du kan høre er der meget forskellige opfattelser af hvad det "bedste" er..

Men sådan vil det altid være (næsten) uanset hvilkent produkt du vælger..

:)

Så kan man inddele det i "Bedst til prisen" "Best i test" "Bedste service(byttegaranti)" osv.

Du skal nok blive glad for det uanset hvilket du vælger, bare husk at indstille det ordentligt.