21 sep 2015, 12:49
					 #220245
						        
										
										
					
					
							Ja deres svar er temmelig mangelfulde, og for mit vedkommende ret ubrugelige..
Jeg både ringede og skrev for at spørge dem til 5.1 lyd via SPDIF indstillingen på mit tv, og skrev en udførlig beskrivelse af problemet.. Indstillingen for SPDIF var simpelthen forsvundet som dug for solen, og var ikke længere at finde i lyd menuen.
De svarede så, at det var nogle copyright årsager som gjorde at 5.1 lyden ikke kom til receiveren 
 
Jeg skrev så tilbage, at hvad med problematikken ang. spdif indstillingen som manglede, det var jo egentlig mit spørgsmål..
Jeg fik dette svar tilbage d. 7. sep. og har intet hørt siden 
 
Hej igen Per,
 
Tak for din tilbagemelding, og beklager selvfølgelig hvis der er sket en misforståelse / miskommunikation i løbet af processen.
Jeg har opdateret sagen til teknikerne med *HASTER* så vi forhåbentligt ikke skal vente lige så længe igen, og har udspecificeret de enkelte punkter der er omtalt så der ikke skulle være tvivl.
Afventer i øjeblikket en kommentar igen fra den tekniske afdeling, og sender det videre til dig så snart jeg hører noget.
Ønsker dig en fortsat rigtig god dag.
 
Venlig Hilsen,
Rune
Kundeservice
Panasonic Danmark
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Jeg både ringede og skrev for at spørge dem til 5.1 lyd via SPDIF indstillingen på mit tv, og skrev en udførlig beskrivelse af problemet.. Indstillingen for SPDIF var simpelthen forsvundet som dug for solen, og var ikke længere at finde i lyd menuen.
De svarede så, at det var nogle copyright årsager som gjorde at 5.1 lyden ikke kom til receiveren
 
 Jeg skrev så tilbage, at hvad med problematikken ang. spdif indstillingen som manglede, det var jo egentlig mit spørgsmål..
Jeg fik dette svar tilbage d. 7. sep. og har intet hørt siden
 
 Hej igen Per,
Tak for din tilbagemelding, og beklager selvfølgelig hvis der er sket en misforståelse / miskommunikation i løbet af processen.
Jeg har opdateret sagen til teknikerne med *HASTER* så vi forhåbentligt ikke skal vente lige så længe igen, og har udspecificeret de enkelte punkter der er omtalt så der ikke skulle være tvivl.
Afventer i øjeblikket en kommentar igen fra den tekniske afdeling, og sender det videre til dig så snart jeg hører noget.
Ønsker dig en fortsat rigtig god dag.
Venlig Hilsen,
Rune
Kundeservice
Panasonic Danmark



 
  
 