Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Christopher
Elgiganten eller Power???

Det var vildt sært. Power sagde de løb tør om morgenen.
Elgigaten var jeg i om tirsdagen - der hang et stort "udsolgt" skilt, og sælgeren ville sælge mig et 12k kroners LG til 8k kroner.
Brugeravatar
Af Montago
Power..

Elgiganten havde 20 stk til om søndagen og solgte det sidste for næsen af mig klokken 16.45 (20stk om dagen)

Power havde 70 stk mandag aften kl 20.00 og havde 80stk til salg = 10 om dagen

så det undre mig meget at de har solgt 70stk på een dag !!
Af Christopher
Jeg var der mandag kl 2030. Der havde de ingen.
Jeg spurgte efter det, hvorefter jeg blev vist det LG til 7000 kr istedet for, da det var udsolgt. Jeg ledte også selv efter det(tænkte de måske var stressede), men fandt det ikke.

Er du sikker på, det var UE55JU7005?

Alt røg den dag synes jeg. Jeg nåede dog at få en Xbox One med hjem.
Brugeravatar
Af Montago
hov fejl... jeg købte det om mandagen, om aftenen kl 20:17 hvor de havde 70 stk

og ja, UE55JU7005 - præcis det jeg har.

men du fik sikkert fat i den samme sælger som jeg fik første gang, han fattede ingenting - hvilket er forståeligt efter en MEGET lang dag med 200.000 mennesker :D -- Han kunne ikke finde fjernsynet i første omgang.. det var først da jeg hjalp ham med at bruge hans terminal at det lykkedes.

Men dér kunne jeg se at de havde 70 stk på lager.

er sikker på de har flere tilbage hvis du tager derned i dag, hvis deres tilbud stadig gælder....
Af nakah
Jeg købte mit tv mandag 20.00 hos Power, og sælgeren fortalte, at de havde hentet flere fra lager. Dermed var der ikke nogen grund til at stå i lang kø om morgenen.

Jeg har både kabel tv og sat forbindelse på fjernsynet. Er der ikke mulighed for at have kanaler fra begge modtager i favorit listen? Hvad siger jeres erfaring
Af nakah
Hej, jeg har desværre det problem at min trådløse og direkte kabling fra tv til trådløse router virker,men ingen eller meget langsom internet forbindelse. Har i også oplevet det?

Imorgen vil jeg prøve at reset fjernsynet og håber det vil hjælpe.
Brugeravatar
Af Montago
nakah skrev:Hej, jeg har desværre det problem at min trådløse og direkte kabling fra tv til trådløse router virker,men ingen eller meget langsom internet forbindelse. Har i også oplevet det?

Imorgen vil jeg prøve at reset fjernsynet og håber det vil hjælpe.
Har du begge forbindelser på samme tid ?

Hvis dit trådløse ikke kører for godt i forvejen og den vælger trådløs i stedet for trådet, så har du problemet dér.

Jeg har ikke selv problemer, kan sagtens se 4K video fra nettet - har en 80/50 Mbit .. Jeg bruger forresten kablet forbindelse.
Af nakah
I går nat valgte jeg at resette tv og tilsluttede Lan kabel. Tv viser , at jeg har netforbindelse. Jeg starter youtube eller andre apps, men data blive ikke hentet fra nettet.

Her til morgen ringede jeg til Samsung support og vill have mig til at resette smarthub og hvis det ikke løser problemet vil de sende tekniker ud for at skifte netkort. :o .

Jeg har parallelt spurgt mine kollega som mener at problemet ligger hos yousee router. Deres forslag er at sætte en ny router op bag yousee router. Det vil jeg også teste i aften.

Har i andre forslag som jeg kan teste...
Af nakah
Netkabler fejler intet da jeg kan stream fra NAS HDD som er forbundet til router

Jeg vil prøve at skifte DNS i aften tak
Af nakah
Montago skrev:hvis du kan streame fra dit LAN så er det jo ikke netkortet i fjernsynet som fejler noget.

I går brugte jeg 2 timer sammen med Samsung support for at lave fejlsøgning. Det endte med at der kommer en tekniker hjem til mig og skal undersøge nærmere. Jeg krydser finger for at teknikeren kan finde fejlen og løse den efterfølgende.....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9