Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hehe! Okei! :)
Jeg vet jo egentlig ikke hva som er bra eller normalt når det gjelder lysstyrke. Så mange takk for den tilbakemeldingen Torben.
Ikke vet jeg heller hvor bra/seriøs den testsiden er.

Så eneste løsningen for min del blir å kjøpe blinds for alle mine vinduer? :P

Kommer dere til å teste årets W7/W8?
Nå har 55JU7005 kommet på kampanje til 10 000kr i Norge. Det er det samme som jeg betalte for min W755. Det er 30 dagers åpent kjøp, så jeg kan fortsatt levere den inn å få pengen tilbake.

Så nå lurer jeg på om det er verdt å gjøre det byttet?

Er skeptisk til Samsung etter problemer med to eksemplarer av H7005. Samt det som står i testen her inde om micro-stutter.(Testen for JU7505)
JU7505/7005 er et godt TV og Tizen er behageligt at arbejde med. Hvis man bruger den indbyggede tuner, så er Samsungs PIP også en af de bedste i denn prisklasse (vi har ikke set Sonys endnu), selvom den er lidt besværlig at kalde frem.

Min største anke er det her micro-stutter, men jeg ved, at der er mange der aldrig lægger mærke til det. Lige præcis dét testeksemplar vi havde inde blev sendt videre og anmeldt på andre sider, som ikke nævner det med et ord, så det kan jo bare være mig der er ultra kritisk...
Takk for svar igjen Torben.
Jeg har planer om å bruke den innebygde tuner nå. Jeg har ikke hatt mulighet til det før.
Jeg leser at hdtvtest.co.uk også har påpeket det micro-stutter.
Å når jeg hadde min H7005 la jeg mærke til det på noen filmer.

JU7005 er jo mere tv for pengene enn den Sony jeg har hvis man ser på speccs.
Men hvis man ser på bildekvaliteten, er den bedre?
Da mener jeg i full hd.
Fordi på deres anbefaling av W8 så står det jo value-for-money bildekvalitet.
Men Samsungen er jo en skærm som koster det dobbelte ved lansering.

Å innsynsvinkel. Er det nogenlunde den samme for alle VA panel?