Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kilomil skrev:
Bent odense skrev:Her har du et overblik:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1395653658
Doh! Nu ser jeg at jeg har dummet mig. Den de anbefaler i "Købsanbefalinger" er as600, havde hele tiden troed at det var as640 da jeg har set den flere steder på sitet.

Jeg kan ikke se det ud fra skemaet, men mener at as 640 også kører med VA panel som 600modellen og derved også har de gode sort nuancer. Derudover har 640 en masse gode ting som 3d og hexaprocessor hvilket vel ikke kan trække ned?

Så 640 > 600 right?
Jo, AS640E er med VA-panel, hvorimod AS650 er med IPS-panel.
Jeg har bestilt et Panasonic TX-48AS640E hos proshop.dk, og det skulle meget gerne komme om en uges tid. Hvis ikke du har købt tv til den tid, vil jeg da gerne lige give min vurdering af TV'et :)
Jeg faldt også for at det har en masse fede features, et godt billede (har set et AS650 og læst forskellige reviews) og en rigtig god pris :)
Da jeg så på AS650 i elgiganten synes jeg det havde nogle flotte sorte nuancer, så at det skulle være endnu bedre på AS640E, det kan jeg kun glæde mig over!

EDIT: Nå kan se du her på side 2 har bestilt, nvm så O_O
LHS skrev:Hejsa, jeg har også kig på dette TV, fandt du ud af om den kunne optage (PVR)
Har kigget utrolig meget, nogle steder står det andre steder ikke.

Mvh Lars
Hej Lars. Jeg har søgt en del, og jeg har endnu ikke fundet nogle reviews eller hjemmesider, der nævner at den kan optage, desværre.
LHS skrev:3 HDMI tilslutninger.

2 USB tilslutninger til f.eks. USB optagelse (2,5" eller 3,5" USB harddisk), Skype kamera, tastatur og USB stick. Der kan ialt tilsluttes op til 8 enheder (kræver USB hub).

Så måske alligevel

http://www.lyd-billed.dk/produkter/tv/l ... as640e.htm
Det er sjovt for længere nede på samme side står der:
USB-HDD-optagelse —
Men dern står godt nok under netværk!!

Og her er der en der skriver i svar 18:
"The AS650 & AS640 are not the same. 640 has a normal va panel, 650 ips both are passive 3d. 650 has USB recording & TV anywhere, 640 does not. TV anywhere allows you to watch and setup new recordings on most phones & tablets while you are away from home. You can also watch live TV ANYWHERE in the world even BBC. The 650 is far superior."

Jeg regner ikke med at det er muligt, men når jeg forhåbentlig får smidt mit tv ind af brevsprækken inden for de næste par dage, så skal jeg nok poste hvis vi ikke har fundet det endelige svar inden da :)
Senest rettet af Kilomil 06 jan 2015, 00:09, rettet i alt 1 gang.