05 jan 2015, 16:04
Jeg har bestilt et Panasonic TX-48AS640E hos proshop.dk, og det skulle meget gerne komme om en uges tid. Hvis ikke du har købt tv til den tid, vil jeg da gerne lige give min vurdering af TV'et
Jeg faldt også for at det har en masse fede features, et godt billede (har set et AS650 og læst forskellige reviews) og en rigtig god pris
Da jeg så på AS650 i elgiganten synes jeg det havde nogle flotte sorte nuancer, så at det skulle være endnu bedre på AS640E, det kan jeg kun glæde mig over!
EDIT: Nå kan se du her på side 2 har bestilt, nvm så
Kilomil skrev:Jo, AS640E er med VA-panel, hvorimod AS650 er med IPS-panel.Bent odense skrev:Her har du et overblik:Doh! Nu ser jeg at jeg har dummet mig. Den de anbefaler i "Købsanbefalinger" er as600, havde hele tiden troed at det var as640 da jeg har set den flere steder på sitet.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1395653658
Jeg kan ikke se det ud fra skemaet, men mener at as 640 også kører med VA panel som 600modellen og derved også har de gode sort nuancer. Derudover har 640 en masse gode ting som 3d og hexaprocessor hvilket vel ikke kan trække ned?
Så 640 > 600 right?
Jeg har bestilt et Panasonic TX-48AS640E hos proshop.dk, og det skulle meget gerne komme om en uges tid. Hvis ikke du har købt tv til den tid, vil jeg da gerne lige give min vurdering af TV'et
Jeg faldt også for at det har en masse fede features, et godt billede (har set et AS650 og læst forskellige reviews) og en rigtig god pris
Da jeg så på AS650 i elgiganten synes jeg det havde nogle flotte sorte nuancer, så at det skulle være endnu bedre på AS640E, det kan jeg kun glæde mig over!
EDIT: Nå kan se du her på side 2 har bestilt, nvm så