Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvad ville du vælge? Skriv gerne nedenfor hvorfor.

7
47%
8
53%
Af Anders S
Nå, jeg endte med at handle H7005 i dag. Brugte 1½ time i går i Elgiganten på at kigge TV.

Tak til alle der gad at deltage i min lille afstemning.
Af j-christ
Bare lige en lille kommentar om Smart View app'en til de 2 modeller.

Jeg mener at H7005 er en 2013 model og derfor kan anvende Smart View 1.0, mens jeg positivt ved at HU7505 er en 2014 model og derfor skal anvende Smart View 2.0.

I begge tilfælde check hvilken Samsung tablet / telefon du har før købet, for køber du forkert skal du (hvis du vil anvende denne Smart TV funktion) ud at investere i en ny enhed.

Se desuden erfaringerne her: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =5&t=31748
Af Anders S
Jeg har en Galaxy S4, og bruger Smart View 2.0, det virker fint.
Desværre har konen en Galaxy S3 Mini, som ikke er kan bruge App´en, dette er dog meget typisk Samsung, alt deres fokus ligger i nyskabelsen, og ikke i vedligeholdelsen. Bare man ved hvad man går ind til, og det gør jeg. Hbb driller dog lidt, men igen, havde ikke tiden til at undersøge det nærmere i går aftes.
Af j-christ
Problemet for begge skærme er så at du ikke idag kan købe en ny Tab S, 4 etc(2014 modeller), da de ikke understøtter de nye skærme (2014 modeller), så du hænger på at din S4 fortsætter med at fungere.