Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BMF
Bortset fra at skærmene er billigere hos Digitalo er alt andet sådan set rigtig nok...
Af sharders
Men hvad så hvis apparatet viser sig at gå i stykker om lad os sige 1½ år.. eller 4mdr for den sags skyld!.

Hvordan skal man så forholde sig til dette, eks. ved digitalo eller hardwareversand? Man opnår vel ikke samme "rettigheder" som hvis man købte det i en DK butik??
Interessant spørgsmål.
Først og fremmest er Tyskland medlem af EU og underlagt fælles forbrugerrettigheder - og så er det altså Tyskland og ikke Uganda... Tyske forbrugeres rettigheder er formentlig bedre end danske. Jeg ville i hvert ikke være bekymret over at reurnere en vare til en tysk internetbutik.

Hvis du alligevel er bekymret, vil jeg råde dig til at undersøge forbrugerrådets hjemmeside forbrug.dk. Alternativt kan du kontakte forbrugerrådet og spørge dem til råds.
Af Simonsen1988
michaelizzle skrev:
ullum skrev: Jeg vil være 1000% mere tryg ved at handle med en anerkendt tysk webshop end med klausgaarde - bare min holdning.
Men hvad så hvis apparatet viser sig at gå i stykker om lad os sige 1½ år.. eller 4mdr for den sags skyld!.

Hvordan skal man så forholde sig til dette, eks. ved digitalo eller hardwareversand? Man opnår vel ikke samme "rettigheder" som hvis man købte det i en DK butik??
Du kan gå ind på www.edbforsikring.dk her kan du få forsikret dit fjernsyn, hvis der evt. skulle være fejl hvis TV'et går i stykker. Du kan forsikre dit TV i op til fire år.
Af LungBrush
Er der nogen steder man kan se en af 3000 eller 3030 modellerne på sjælland?
Af dad_
er der ikke told ved køb af fjernsyn i tyskland??

sry for evt OT
Af dad_
sharders skrev: Skærmene fås ved www.hardwareversand.de til ca. kr. 5000,- for 32" og ca. kr. 7000,- for 37" inkl. forsendelse. -Og ja, det er både hurtigt og sikkert at handle over nettet. :)
kan du gi et link til at back'e din påstand? kan kune finde 32" til ca. 5800kr.
Af Kief
dad_ skrev:
sharders skrev: Skærmene fås ved www.hardwareversand.de til ca. kr. 5000,- for 32" og ca. kr. 7000,- for 37" inkl. forsendelse. -Og ja, det er både hurtigt og sikkert at handle over nettet. :)
http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... shiba.html

Billigeste pris er omkring 4500 kr og til det kommer der så fragt... (ca. 500)
Af dad_
Kief skrev:
dad_ skrev:
http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... shiba.html

Billigeste pris er omkring 4500 kr og til det kommer der så fragt... (ca. 500)
er 3000P og 3030D samme model??
Af TYBO
BMF: Kunne tuneren vise danske undertekster ?
Er der andre ting end manualen som viser at skærmen er købt i tyskland ?
Af sharders
TYBO skrev:BMF: Kunne tuneren vise danske undertekster ?
Er der andre ting end manualen som viser at skærmen er købt i tyskland ?
Danske undertekster, ja.
Andet... Tjah, Toshiba staves vel ens på dansk og tysk... ;)
Af TYBO
sharders: jeg tænkte på menuerne inden i den osv.
Af GzUnit
Hej

Tænkte på om nogen med 100% sikkerhed kan fortælle mig om følgende model; 32C3001P, har den mørke farve? Ift. til 32C3000P-modellen?
Af nohrling
GzUnit skrev:Hej

Tænkte på om nogen med 100% sikkerhed kan fortælle mig om følgende model; 32C3001P, har den mørke farve? Ift. til 32C3000P-modellen?
Hvad præcist mener du med den mørke farve? Jeg har 32c3000p og der er sort ramme uden om skærmen. Så vidt jeg har forstået er 32c3001p en titan-farvet ramme udenom.

Der har vidst været lidt forvirring med hvilken farve, der hører til hvilken model, men min 3000p harsom sagt sort ramme.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13