Log ind med sociale netværk
29 mar 2007, 18:36
Først og fremmest er Tyskland medlem af EU og underlagt fælles forbrugerrettigheder - og så er det altså Tyskland og ikke Uganda... Tyske forbrugeres rettigheder er formentlig bedre end danske. Jeg ville i hvert ikke være bekymret over at reurnere en vare til en tysk internetbutik.
Hvis du alligevel er bekymret, vil jeg råde dig til at undersøge forbrugerrådets hjemmeside forbrug.dk. Alternativt kan du kontakte forbrugerrådet og spørge dem til råds.
Men hvad så hvis apparatet viser sig at gå i stykker om lad os sige 1½ år.. eller 4mdr for den sags skyld!.Interessant spørgsmål.
Hvordan skal man så forholde sig til dette, eks. ved digitalo eller hardwareversand? Man opnår vel ikke samme "rettigheder" som hvis man købte det i en DK butik??
Først og fremmest er Tyskland medlem af EU og underlagt fælles forbrugerrettigheder - og så er det altså Tyskland og ikke Uganda... Tyske forbrugeres rettigheder er formentlig bedre end danske. Jeg ville i hvert ikke være bekymret over at reurnere en vare til en tysk internetbutik.
Hvis du alligevel er bekymret, vil jeg råde dig til at undersøge forbrugerrådets hjemmeside forbrug.dk. Alternativt kan du kontakte forbrugerrådet og spørge dem til råds.
Stefan
29 mar 2007, 18:40
michaelizzle skrev:Du kan gå ind på www.edbforsikring.dk her kan du få forsikret dit fjernsyn, hvis der evt. skulle være fejl hvis TV'et går i stykker. Du kan forsikre dit TV i op til fire år.ullum skrev: Jeg vil være 1000% mere tryg ved at handle med en anerkendt tysk webshop end med klausgaarde - bare min holdning.Men hvad så hvis apparatet viser sig at gå i stykker om lad os sige 1½ år.. eller 4mdr for den sags skyld!.
Hvordan skal man så forholde sig til dette, eks. ved digitalo eller hardwareversand? Man opnår vel ikke samme "rettigheder" som hvis man købte det i en DK butik??
01 apr 2007, 10:18
sharders skrev: Skærmene fås ved www.hardwareversand.de til ca. kr. 5000,- for 32" og ca. kr. 7000,- for 37" inkl. forsendelse. -Og ja, det er både hurtigt og sikkert at handle over nettet.kan du gi et link til at back'e din påstand? kan kune finde 32" til ca. 5800kr.
01 apr 2007, 11:36
Billigeste pris er omkring 4500 kr og til det kommer der så fragt... (ca. 500)
dad_ skrev:http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... shiba.htmlsharders skrev: Skærmene fås ved www.hardwareversand.de til ca. kr. 5000,- for 32" og ca. kr. 7000,- for 37" inkl. forsendelse. -Og ja, det er både hurtigt og sikkert at handle over nettet.kan du gi et link til at back'e din påstand? kan kune finde 32" til ca. 5800kr.
01 apr 2007, 11:47
Kief skrev:er 3000P og 3030D samme model??dad_ skrev:http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... shiba.htmlsharders skrev: Skærmene fås ved www.hardwareversand.de til ca. kr. 5000,- for 32" og ca. kr. 7000,- for 37" inkl. forsendelse. -Og ja, det er både hurtigt og sikkert at handle over nettet.kan du gi et link til at back'e din påstand? kan kune finde 32" til ca. 5800kr.
03 apr 2007, 09:12
Der har vidst været lidt forvirring med hvilken farve, der hører til hvilken model, men min 3000p harsom sagt sort ramme.
GzUnit skrev:HejHvad præcist mener du med den mørke farve? Jeg har 32c3000p og der er sort ramme uden om skærmen. Så vidt jeg har forstået er 32c3001p en titan-farvet ramme udenom.
Tænkte på om nogen med 100% sikkerhed kan fortælle mig om følgende model; 32C3001P, har den mørke farve? Ift. til 32C3000P-modellen?
Der har vidst været lidt forvirring med hvilken farve, der hører til hvilken model, men min 3000p harsom sagt sort ramme.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto