Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Sonny Haar
Rasmus Larsen skrev:
Emil Rasmussen skrev:Tak for ideen med Apple TV Rasmus. Skal den jailbreakes før den virker på amerikansk? eller er det blot at opsætte den på Engelsk (US) og så spiller det?
Du skal bare ind i menuen, sætte iTunes på amerikansk og så spiller det :) Visse tjenester blokerer udlandet (ved ikke lige om det er tilfældet her), men så kan du få hul igennem ved at tilmelde dig f.eks. Unotelly.com.
Er det ikke noget med at man skal have/oprette en US iTunes konto (altså have eller fake en amerikansk adresse)? Man kan da ikke bare bruge ens danske - eller er det blevet ændret?
Af Wolfgang
MigSelv skrev:Jeg havde også først dømt tv'et ude, efter jeg havde set på 55" versionen. Men da jeg endelig fandt en forhandler med 65" versionen i udstillingen, så gav det hele lidt mere mening.
Hvor fandt du sådan en fætter i levende live? Kan næsten ikke engang finde netforhandlere af 65" modellen.

Kan ikke helt få tankerne væk fra det, især da anmeldelserne fra B&O Avant ikke var så positive som jeg havde håbet. Højtalerne kan jeg jo vende om til et plus, da jeg f.eks. så ikke behøver at starte receiveren for blot at se tv avisen.
Brugeravatar
Af edinger
MigSelv skrev:Jeg havde også først dømt tv'et ude, efter jeg havde set på 55" versionen. Men da jeg endelig fandt en forhandler med 65" versionen i udstillingen, så gav det hele lidt mere mening.
Off topic...

Hvad søren?! Det må i sandhed smerte PeterD at høre, at du har droppet din fine Pana VT'er til fordel for denne monstrøse kasse (selvom den er japansk) 8)
Af Non-Desperado
Bilka har Samsung UE65HU7505 til 19.999 kr. indtil kl. 23.59 i dag, hvilket vel er et rimeligt godt tilbud.
Og så alligevel, det er jo snart efterår, hvor modellerne traditionelt begynder at droppe ned i pris.
Synes faktisk priserne dropper hurtigere og længere ned end normalt. Så lige at samsungs H8005 er til salg for 8000. Plejer 8005 ikke at koste det lige inden de nye modeller kommer ud og de skal have ryddet lageret.

Er det kun min fornemmelse?
Af Wolfgang
Non-Desperado skrev:Bilka har Samsung UE65HU7505 til 19.999 kr. indtil kl. 23.59 i dag, hvilket vel er et rimeligt godt tilbud.
Og så alligevel, det er jo snart efterår, hvor modellerne traditionelt begynder at droppe ned i pris.
Og der blev min søgen på nyt TV pludselig afsluttet.

TV bestilt til modtagelse mandag.. Mange tak for tippet :-).
Ja jeg har længe villet opgradere til 65 tommer ,og var inde over en brugt plasmaskærm, men med Bilkas tilbud på 65 tommer hu7505, var jeg ikke i tvivl.

Den er bestilt og kommer mandag. Glæder mig :p