Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dannyaa
ja jeg er sku på bar bund.. syns sælgerne siger en ting, og de endda steder som sonys efter center og review en 3 gang, im confused :/
Af dannyaa
nå er der nogle der har erfaringer med dette tv

LG 47LB580V

for tror det blir den

ips panel, 47 tommer etc etc.
Brugeravatar
Af edinger
Nu hvor du åbenbart afskriver W6'eren pga. for højt input lag, trods fine anmeldelser for netop dét samt et i øvrigt rigtigt fint billede, har du naturligvis helt styr på, at omtalte Philips-skærm excellerer og ligefrem outperformer W6 på netop disse områder...? O_O
Af dannyaa
jeg aner intet nej, jeg ved bare hvad sælgeren siger, og må indrømme kvaliteten på det sony w 6 var ret specielt. prøvede rokke skærmen på foden og virker ret plastik agtigt

og dette tv har ips panel.

men er der nogle der kender til det, plus det er 47 tommer
Brugeravatar
Af edinger
Hvordan synes du selv, at det lyder, at du springer fra en skærm, hvis kvaliteter ikke alene er velkendte, men tilmed berømmede lige nøjagtig i relation til det, du efterspørger, for at vælge en skærm, som måske er bedre, måske er værre, men som du i hvert fald helt sikkert ikke ved noget som helst definitivt om?

Jeg ved godt, hvordan jeg synes, at det lyder... O_O
Af dannyaa
nej er ikke troll, vil egentligt bare ha mest for mine penge, men står jer nu egentligt også frit ikke svare. jeg er bare forvirret, og syns bestemt ikke sælgere er til nogen hjælp så enter med jeg bare trykker køb og krydser fingre
Af dannyaa
tråd kan lokkes, blir desværre ikke et hak klogere herinde :)
Af dannyaa
helt seriøst, hvad er det her for et useriøst forum, bare fordi man ikke æder alle ord i sig og køber alle anbefaliner,

NEJ ER HVERKEN PEDE KLAUS TROLL ELLER LIGN; JEG ER EN PERSON SOM DER SÅ MANGE ANDRE IKKE KAN FINDE UD AF HOVED OG HALE I DET JUNGLE;

og medmindre i har noget bidrage med så fis venligst ud af min tråd

og ja sonyen har fine anmeldelser men mærkes som plastik og pis når man har ved den, og tænke der måtte være andre alternativer.

slut.
Brugeravatar
Af edinger
dannyaa skrev:http://community.sony.co.uk/t5/televisi ... 240/page/3

Faldt over dette ret intresante link, i min søgen efter alternativer til det roste sony w6 og tænkte jeg ville dele det mer jer.

Andre der har hørt at motiinflow ikke findes på dette tv ? Snyder sony sine forbrugere med falsk reklame?
HDTVtest skriver:

There’s no [MotionFlow] MCFI (motion-compensated frame interpolation) technology on board, although you can reduce motion blur by engaging [LED Motion Mode] which activates Black Frame Insertion [BFI] on the KDL-40W605B. However, with BFI enabled we could only extract a maximum luminance of 29 cd/m2 from the set even with [Backlight] and [Contrast] bumped to “Max“, so unfortunately it’s too dim to be of use.
dannyaa skrev:Er indput lag en realitet alligevel...
Input lag er en realitet på alle skærme, ligesom køreegenskaber er en realitet på alle biler. Spørgsmålet er hvor højt eller lavt input lag.

HDTVtest skriver:

Input lag in [Game] mode was 29ms as measured using our Leo Bodnar device. Not so long ago, this would be considered excellent for gaming responsiveness before Sony themselves spoilt us with their sub-20ms Bravias (we’re talking Leo Bodnar rather than the traditional high-speed camera/ cloned display method). The Japanese TV manufacturer must also be applauded for continuing to support full 4:4:4 reproduction in [Game] mode, which is important for PC users.
Af dannyaa
jeg skal ikke ha det sony tv- jeg spørg om alternativer, ejg syns det er elendig kvalitet.