Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mollerdrengen
Efter hvad jeg har læst er det 1.2 HDMI der er i fjernsynet som pagaard siger...

Med hensyn til digital tuner sagde sælgeren nede i midtdata at man kunne køre sådan en til.
Af mollerdrengen
Jamen jeg kan kun snakke for mit egen vedkommende men jeg kan godt lide designet... se evt billeder fra det svenske forum

http://www.minhembio.com/tangman

Med hensyn til billedet jeg så var det jo en dvd via scart så det var lidt grumset efter min mening men det sagde sælgeren det var fordi det kørte over scart fik du signal via HDMI, RBG eller VGA skulle det blive betydligt bedere
Af mollerdrengen
Hva så folkens er der nogen af jer som har fået fjernsynet ? Kan næsten ikke vente til at hører jeres mening om det...
Af Rose Sound
Hej Jeg har haft sådan et tv nu i ca 14dg.
jeg syntes det er fedt nok..

jeg har handlet ved express delivery til 10300.-
syntes ikke jeg har ku fundet andet til den pris...

Køre med en Medion ME8822 fra Aldi, bruger DVI udgangen i PC til HDMI indgang i TV og der køre jeg med 1920x1080I og det ser kanon ud...

Eneste problemer jeg har er:

1. I Vista Media Center (som er incl på Medioen)
når jeg ser live TV beskæres der ca 7 cm i top og bund....
det passer med at DR logoet ikke kommer med og ligeledes i bunden skæres det samme areal. tror det er VMC der er problemet...

Jeg har kørt de der opsætnings guide mange gange og billedet ser perfekt ud i disse....

Når jeg optager TV og afspiller dem i alm. Vista i media player er formatet perfekt...

2. Ingen undertekster virker... tror det er drivere til tunerkortet.

Køre DVB-T (DR1, DR2, TV2)

Jeg har ikke 1000 Års erfaring som mange af de andre drenge har her...
omkring LCD men jeg syntes generalt det er et OK køb...