Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

o27 skrev:Har også besvaret, men synes alt andet lige i må mangle et kommentar felt evt med et par dropdown valgmuligheder med hvad der var galt med TV´et.

Mit Pioneer 5090H døde panelet simpelthen, det blev skrottet og jeg fik en fornuftig ordning af forsikringen.

Mit nuværende Pana 55ST60 er under 1 år gammelt og har været til reparation 2 gange, første gang fik jeg nyt panel i - det tog en måned at få hjem fra Japan og nu blev det hentet for anden gang i fredags også med retention.
Du skal jo angive hvad TV'et fejlede i spørgsmål 3. Der er nogle typiske fejl at vælge mellem.

Vi har forståelse for, at folk er ivrige efter at fortælle lige netop deres historie om deres defekte TV, men vi er nødt til at holde det på et overordnet plan hvis vi skal kunne hive noget brugbart ud af det.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi ser jo på de største producenter og har så valgt, at samle resten under "andet". Igen, så er vi med på, at alle gerne vil fortælle specifikt hvad de har og hvilke problemer de oplever, men vi er nødt til at gøre det rimelig overordnet for at holde det overskueligt.

Ud af mere end 2400 købte TV, så har godt 140 svaret at de har TV fra andre end de producenter vi har opgivet. Det passer meget godt overens med den normale praksis med at gruppere de sidste 5-10% under "andet".
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har trukket data ud, men ikke skrevet artiklen færdig, som data skal præsenteres i. Der er desværre meget på programmet lige pt. så artikelskrivningen får ikke altid 1. prioritet.