Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

LG 60" Plasma TV 60PN650T - Køb/ikke køb?

1
11%
3
33%
4
44%
1
11%
Af Cyber Andy
Nu er prisen ikke 5555kr længere, synes ikke jeg så noget med begrænset tidsperiode på tilbuddet... Hmm :-/
Af Benne
Cyber Andy skrev:Nu er prisen ikke 5555kr længere, synes ikke jeg så noget med begrænset tidsperiode på tilbuddet... Hmm :-/
De kørte noget weekend udsalg på nogle bestemte varer,
men det var heller ikke på den liste.
Jeg turde ikke vente så derfor jeg bestilte lørdag aften.

Ud fra antal tilbage på lager, så har de solgt 25+ i løbet af weekenden
Brugeravatar
Af A 666
De vil gerne af med flere af dem, og det kommer også til at ske, 7000,- er en god pris.
Brugeravatar
Af A 666
Du kan få en flad over låret kan du :)

Får vi snart en anmeldelse ?
Af Benne
A 666 skrev:Du kan få en flad over låret kan du :)

Får vi snart en anmeldelse ?

TV er først ankommet i dag... har lige sat det op og er ved at søge kanaler ind lige nu...

Ved godt det er lidt at gå med små sko ::l , men man skal ikke love 1-2 dages levering og så det først kommer 3. dagen... man er jo nød til at have nogen hjemme for at tage imod tvet når DE kan aflevere det...
Bestilte det på komplett.dk lørdag aften, og allerede søndag stod det som afsendt... men mandag da jeg skrev med dem, sagde de at budstikken først hentede det tirsdag ved dem. Så vi jeg kalde det IKKE AFSENDT, men evt afventer... Jeg troede jo pludselig det måske kom mandag, og så måtte jeg jo tilpasse det med job.

Anmeldese kommer en af dagene... 8)

Er der ikke nogen der har haft held med at finde nogle kalibreringsindstillinger til det? Det er ikke lykkedes mig endnu. :(
Af Benne
Nå så fik jeg endelig juleferie og tid til at skrive en lille anmeldelse af tv'et :)

Starter lige min ulemperne.

1. Der er kun 2 Hdmi stik :(( Har brug for ialt 4 stik, så har sat min Xbox360 til det ene stik da den skal køre "spil" mode, og i det andet stik har jeg sat en Hdmi switch, som er forbundet til min Samsung Blu-Ray, Dune HD mediastreamer og løst 5m kabel til min bærbar, som jeg bruger til Viaplay.
Desværre driller switchen. Der er ingen problem med min Dune HD, men Blu-Ray'en der blinker, knitrer og driller billedet :( ... Så den skal ombyttes!

2. Man skal ind i indstillingerne og ændre om det skal være optisk lydudgang eller tv-højtalerne der er aktive. Det er lidt irriterende da jeg ikke altid kører over surround. Min Panasonic der var begge aktiv hele tiden...

Det er faktisk det negative jeg kan komme på om tv'et! :p

Jeg er positivt overrasket! Prisen taget i betragtning, så over forventning.
Det har selvfølgelig ikke samme billede som dem med 1000-1200-1400Hz billede opdatering, "sæbeopera-effekt" som nogen kalder det. Syntes personligt det i nogen tilfælde ser godt ud, men er man ikke til det så er det jo lige meget. :)
Til mit brug har det været perfekt, og har kørt fint med xbox'en, se fodbold og tv/film og streame fodbold over Viaplay.
Ved streaming er billedekvaliteten selvfølgelig ikke perfekt, men det er streamningstjenesten skyld, da det billede ikke er bedre trods visning i HD... Men slet ikke så det er useeligt i mine øjne! ;)
Har nogle få gange under en fodbold kamp, som er vist på TV3+ i HD, kunnet se lidt sløring omkring nogle af spillerne, men det er ikke meget! Og jeg sidder endda meget tæt på tv'et!

Hvis jeg skulle gøre det om, så ville jeg nok købe samme tv igen, ihvertfald til 5.555kr! At give det dobbelte for et tv, som bare er lidt bedre, er ikke fornuftigt i mine øjne lige nu, i og med hvad jeg havde afsat til nyt tv.
Brugeravatar
Af A 666
Det lyder godt Benne !

Det med de 2 HDMI stik, det kunne det jo have sagt dig selv, det står altså lige under overskriften når man går ind på tv'et på komplett.dk

Ellers lyder det jo rigtigt godt :)

Ang det med du oplever lidt slør omkring spiller "men ikke meget".. Det kommer meget bag på mig. Mit TV har været super godt til fodbold(sport i det hele taget) og har ikke set noget slør. Der var til gengæld en smule slør at spore på mit gamle phillips 7 serie, men efter skift til plasma så var der ikke noget at se.. hmm.

Nå men fedt at høre du er tilfreds med dit køb !
Det er fandme også tyveri til 5555 ! ;;) ;;)